Senaste nytt

AMEX Platinum ger guldstatus hos Maitres och 2x250 kronor kredit

dave.s

Medlem
Vet inte om det motiverar en egen tråd men fick info idag om guldmedlemskap inkl. lite kreditering till en app som heter Maitres.

250SEK vid 2 tillfällen enl. info. Såg AG och lite annat intressant. Ramlar inte av stolen direkt men kanske lite kul.
 

GOTBound

Medlem
Vet inte om det motiverar en egen tråd men fick info idag om guldmedlemskap inkl. lite kreditering till en app som heter Maitres.

250SEK vid 2 tillfällen enl. info. Såg AG och lite annat intressant. Ramlar inte av stolen direkt men kanske lite kul.

Jo, såg det också. Nästan en månadsavgift för kortet tackar man ju inte nej till :)

Väldigt smidigt, ladda ned appen, skapa konto, lägga in sitt Platinum och instant upgrade till guldmedlemskap.

Enligt information i appen tolkar jag som att 250 kr credit fungerar även om jag inte bokat via appen så länge jag betalar med Maitres appen.
 

MrRob

Medlem
Vet inte om det motiverar en egen tråd men fick info idag om guldmedlemskap inkl. lite kreditering till en app som heter Maitres.

250SEK vid 2 tillfällen enl. info. Såg AG och lite annat intressant. Ramlar inte av stolen direkt men kanske lite kul.

I Amex Experience-appen står det 2x250:- men i Maitres ser jag bara ett kreditbelopp på 500:- på kontot.

Vem blir först att testa om man får 500:- på en nota? :D

Personligen aldrig hört talas om Maitres men alltid kul att testa något nytt när det även gynnar plånboken lite!

Edit: Rätt kort livslängd på krediten. Löper ut i april på mitt konto.
 

LAU23

Medlem
I Amex Experience-appen står det 2x250:- men i Maitres ser jag bara ett kreditbelopp på 500:- på kontot.

Vem blir först att testa om man får 500:- på en nota? :D

Personligen aldrig hört talas om Maitres men alltid kul att testa något nytt när det även gynnar plånboken lite!

Edit: Rätt kort livslängd på krediten. Löper ut i april på mitt konto.
När i April löper krediten ut?
 

chaudi

Medlem
I Amex Experience-appen står det 2x250:- men i Maitres ser jag bara ett kreditbelopp på 500:- på kontot.

Vem blir först att testa om man får 500:- på en nota? :D

Personligen aldrig hört talas om Maitres men alltid kul att testa något nytt när det även gynnar plånboken lite!

Edit: Rätt kort livslängd på krediten. Löper ut i april på mitt konto.
Står att min går ut 2023-01-01
 
Toppen