Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

Jag valde bort Pontus imorse då jag tycker att frukosten varit sådär tidigare. Det var ju dumt men det kommer nya chanser.

Hälsningar från Pontus!
Kan bekräfta att Räkmackan är borttagen från menyn och ersatt av Köttbullemackan. Kyparen säger att de ska rotera menyn var fjärde vecka framöver.

Såg också i menyn att Centurioninnehavare får vissa drinkar gratis medan de kostar några tior för simpla Platinuminnehavare.

Skulle dom mer inbitna åkarna och lounge vana välja frukost på Pontus Amex lounge eller Sas guld loungen?
Har bara haft frukost i vanliga sas loungen.

Skulle dom mer inbitna åkarna och lounge vana välja frukost på Pontus Amex lounge eller Sas guld loungen?
Har bara haft frukost i vanliga sas loungen.
De har bytt frukost denna vecka. Tidigare frukost så tycker jag det var bättre utbud i SAS loungen även om kvalité på råvaror var bättre på Pontus.

Nu gäller nya rutiner och uppvisande av boardingkort krävs för att bli insläppt. Frågade vad poängen var då loungen ändå ligger airside, och tydligen så verkar de varit en del anställda på Arlanda som haft access till loungen och gått dit för att fika/käka lunch lite väl ofta. Gick bra med digitalt boardingkort i SAS-appen från avslutat leg.

Toppen