Vad! Är räkorna borta till förmån för köttbullemacka? Inte bra alls. Räkmacka och resa hör ju ihopYes. Provade nya mackan med köttbullar idag. Gillade räkorna bättre. Dessvärre är räkorna borta från menyn nu. =(
De har bytt frukost denna vecka. Tidigare frukost så tycker jag det var bättre utbud i SAS loungen även om kvalité på råvaror var bättre på Pontus.Skulle dom mer inbitna åkarna och lounge vana välja frukost på Pontus Amex lounge eller Sas guld loungen?
Har bara haft frukost i vanliga sas loungen.
Vi valde guldloungen senast över Pontus. Frukosten på Pontus har inte övertygat mig hittills i alla fall, tycker det är bättre för riktig mat.Skulle dom mer inbitna åkarna och lounge vana välja frukost på Pontus Amex lounge eller Sas guld loungen?
Har bara haft frukost i vanliga sas loungen.
Hur ser frukosten ut nu?De har bytt frukost denna vecka. Tidigare frukost så tycker jag det var bättre utbud i SAS loungen även om kvalité på råvaror var bättre på Pontus.
Tror han syftade på ev. ny frukost för SAS-loungen? Äter i skrivande stund frukost på Pontus och det är samma gamla fralla, croissant och yoghurt med bär...Hur ser frukosten ut nu?
Tror han syftade på ev. ny frukost för SAS-loungen? Äter i skrivande stund frukost på Pontus och det är samma gamla fralla, croissant och yoghurt med bär...