bnr
Medlem
Japp. Var kanske 15 i kö.Gick du upp och kollade?
Japp. Var kanske 15 i kö.Gick du upp och kollade?
Vi var för strax efter kl 11 i torsdags, noll kö och det var reaktivt lungt när vi gick en dryg halvtimme senare. Dock ett sällskap som tog upp hela stora communal bordet i mitten.Tänkte besöka Pontus i torsdags när jag var på väg till London vid lunchtid.
30 min kö plus information om att man skulle registrera sig för något accesskort i appen (som tydligen skulle ta två dagar att aktivera).
Helt stört.
Fattar inte alla som stod och köade. Vi vände ganska omgående och gick till Pearl Lounge som var riktigt trött.
Ja. Jag vill minnas som att det gick på någon sekund, men det kan vara helt fel. Oavsett har jag det i appen nu iaf.Så här har det sett ut i min AMEX app rätt många veckor nu. Har ni andra fått era kort?Visa bifogad bild 139274
Jag har testat logga ut och in om jag vore dig.
Men en Platinum och en Centurion då det är två separata ytor som görs i ordning?Exakt samma info kommer upp om man är Platinum, det är alltså inte bara Centurion som får en pop-up-lounge ifall någon trodde det.
Bra fråga! Man kan visst radera personlig information under Settings > Edit contact info. Ingen aning om det ger effekt även på accesskort. Annars ominstallera appen antar jag.Dum fråga kanske, men hur loggar jag ut ur appen? Hittar ingen sådan funktion.