Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

Nej, de ändrade väl för ca 6-12 månader sedan att extrakorten blir vanliga gröna Amexkort istället för guld.
Jag beställde ett extrakort till GOTBound Jr i början på juni, han fick ett old school plast-Gold.

Minns jag rätt sker ändringen till gröna kort i och med den stora devalveringen och prishöjning 1/9.

EDIT: eller missuppfattade jag, och ni syftar på extrakort till Gold?

Jag beställde ett extrakort till GOTBound Jr i början på juni, han fick ett old school plast-Gold.

Minns jag rätt sker ändringen till gröna kort i och med den stora devalveringen och prishöjning 1/9.

EDIT: eller missuppfattade jag, och ni syftar på extrakort till Gold?

Det rörde både och, huvudfrågan var nog de extra Gold som ingick till platinum (som extrakort) och ifall de kom med någon form av perks, särskilt lounge. Mig veterligen bygger de bara poäng på köp.

Snart dags för ett besök! :)

Någon som har en bild på juli månads meny?

Verkar som den på Pontus sajt är menyn för juni.
Varsågod!
Burrata var fräsch och god :)
6a71a742affbf5dc5bb9e9eb20c129cc.jpg

Tack @GOTATH för menyn! :)

Ingen kö idag strax innan 12, fullt i lounge delen så vi fick plats i restaurangdelen som fylldes allt eftersom, när vi lämnade strax efter 13 var det några i kö på väg in.

Lax och burratan var riktigt bra, pastan ok och mackan inte så spännande.

När vi käkade frukost på Pontus i fredags var allt stängt för alla utom loungegäster. Aldrig varit med om det förut, är det nytt?

Toppen