Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

Det lär ju inte vara många centurions därute och inte alla heller flyger som vi. Så jag undrar lite ska dom köra tomt hela centurionloungen?
Är rätt så säker på att de sett över hur många besökare de har som har Centurion-kort och gjort utbyggnaden baserat på det.

Detta gynnar ju inte enbart Centurion-innehavare utan även Platinum-innehavare. Den gamla delen lär ju bli lite tommare i och med att de med Centurionen nog kommer söka sig till den andra delen. :)

Av ren nyfikenhet.
Vi betalade för 2 st äggröror när vi va där förra veckan medan en person bakom blev bjuden på det.
Värdinnan kom fram med en tallrik ” önskas äggröra? Vi bjuder på det”

Det bör ha varit en herre med Centurion då?

Celsius hade något jippo i restaurangen så var inte helt lugn och ro i loungen men bra mat!

Av ren nyfikenhet.
Vi betalade för 2 st äggröror när vi va där förra veckan medan en person bakom blev bjuden på det.
Värdinnan kom fram med en tallrik ” önskas äggröra? Vi bjuder på det”

Det bör ha varit en herre med Centurion då?

Celsius hade något jippo i restaurangen så var inte helt lugn och ro i loungen men bra mat!

Celsius hade nästan hela Sveriges yngre Influencer elite ivägflygna med rödnos till Munich, kan förstå att det inte var lugnt då :)

Jag betalade nyligen för första gången för något i loungen. Två glas mimosa för 50 kr styck. När jag skulle betala tog jag först fram Eurobonuskortet för att få mina 100 poäng, men servitrisen hävdade att de inte kan hantera EB-korten i loungen, bara i restaurangen. Stämmer det? Känns konstigt att inte få poäng när man sitter 10 meter från deras kassa i restaurangen.

Var ”hemma hos p” nyss.

Chattade med Lena som snällt visade mig centurion delen som var helt tom lunch tid. Hon sade dock att den var proppfull på morgonen!

Är det bara läsk och vatten som ingår i loungen nu. Det känns ju som en försämring i så fall.

Toppen