Then there is something wrong with Amex. I helped personally my friend with the link, and he got approved few days later.
Follow-up, 22/4 I got my points. Referal approved 14/3.
Then there is something wrong with Amex. I helped personally my friend with the link, and he got approved few days later.
Det kommer amex inte tala om för dig,av sekretess skäl. Du får fråga dina vänner.Vet inte om detta är rätt kanal men jag är på jakt efter att se vilka av mina vänner som fullföljde min senaste värvingskampanj. Alla tre inbjudningar nyttjades men jag vet inte vilka de är..
OK tack för svar, misstänkte att det var så. Har fler än tre kompisar som hävdar att det hoppade på erbjudandet..Det kommer amex inte tala om för dig,av sekretess skäl. Du får fråga dina vänner.
Kan mycket väl vara men Amex kommer endast att ge dig bonus på 3 totalt.OK tack för svar, misstänkte att det var så. Har fler än tre kompisar som hävdar att det hoppade på erbjudandet..
Yes bonusen har jag fått men jag brukar ge lite tips/hjälp att hitta resor om de signar upp via min länk. Nu är det fler än tre som vill ha min hjälp…Kan mycket väl vara men Amex kommer endast att ge dig bonus på 3 totalt.
Haha vänta nu. Du har bjudit in fler än tre ”kompisar”, som alla sökt via din länk, men eftersom Amex endast betalar ut bonus för tre personer (enligt Amex regler) vill du utreda vem du ska hjälpa och inte?Yes bonusen har jag fått men jag brukar ge lite tips/hjälp att hitta resor om de signar upp via min länk. Nu är det fler än tre som vill ha min hjälp…
Problemet är väl att han inte vet vem som på riktigt signat via länken?Haha vänta nu. Du har bjudit in fler än tre ”kompisar”, som alla sökt via din länk, men eftersom Amex endast betalar ut bonus för tre personer (enligt Amex regler) vill du utreda vem du ska hjälpa och inte?
Amex kommer inte ge dig svaret så du får nog helt enkelt vara snäll mot alla kompisar som signat via din länk.![]()
Är det riktiga kompisar så är det väl bara att hjälpa på?Problemet är väl att han inte vet vem som på riktigt signat via länken?
Alla kan ju mycket väl ha signat upp via länken, precis som de påstår, även om Amex bara betalar ut bonus för de första tre.Problemet är väl att han inte vet vem som på riktigt signat via länken?
Exakt.Är det riktiga kompisar så är det väl bara att hjälpa på?![]()