infosky
Medlem
Tack! Om man bjuder in från elite till premium, är det 60 för inbjudaren och 20 för den inbjudne? Eller går det int att bjuda in till premium från elite?
Du kan inte bjuda in till lägre kort, så Elite->Elite/Platinum.
Tack! Om man bjuder in från elite till premium, är det 60 för inbjudaren och 20 för den inbjudne? Eller går det int att bjuda in till premium från elite?
Jag kan bekräfta att man får 20k nivåpoäng iaf.Hur många bonuspoäng får hen som bjuder in via kampanjen?
BTW är det bekräftat att man får 20k nivåpoäng + 6 nivåpoäng/100 SEK om man hoppar på elite-tåget före 1a april?
Samma problem när dottern försökte just nu. Jävligt irriterande när hon vill hinna få i tid för middag för två under mars månadVerkar som det strular en del när man ska ansöka? Hört fler som blir utkastade när de ska signera med Bank-id.
Det är ett känt fel, frågade supporten förut.Samma problem när dottern försökte just nu. Jävligt irriterande när hon vill hinna få i tid för middag för två under mars månad
Jag hoppas att hon inte förväntar sig att käka i Uppsala, det rapporteras ofta på detta forum att det är riktigt dåligt just i den staden.Samma problem när dottern försökte just nu. Jävligt irriterande när hon vill hinna få i tid för middag för två under mars månad
Vet du hur länge det har pågått?Det är ett känt fel, frågade supporten förut.Visa bifogad bild 163341Visa bifogad bild 163342
Den fungerade igen för ungefär en timme sedan.Vet du hur länge det har pågått?
Tycker jag läst om det tidigare i fb-grupperna. Så kanske är problem dä och då, verkar löst nu som du skrev.Vet du hur länge det har pågått?