FilipJ
Medlem
Yes, mina är daterade 25/1.Har du fått in poängen? Är i samma sits nu typ...
Yes, mina är daterade 25/1.Har du fått in poängen? Är i samma sits nu typ...
Har en fråga angående statuspoängen från Elitekortet.
Jag ansökte och fick mitt kort i November 2018, men fick inga statuspoäng förens 17 Januari 2019. Hur är det med brytpunkt angående statuspoängen? Är den vid november eller borde jag fått både i November när ansökan blev godkänd och även nya poäng i Januari vid årsskiftet?
Det verkar som om man får dubbla baspoäng om man har både gammalt och nytt elite kort.
Ja, det är ju två olika produkter och man betalar ju för bägge.Det verkar som om man får dubbla baspoäng om man har både gammalt och nytt elite kort.
när baspoängen från Amex kommer är helt fristående från ditt Eurobonusår, som kan vara Juli-Juni t ex. Du borde fått baspoängen redan i November kan jag tycka, men minns att de hade lite strul under senhösten. Det finns risk/chans att din nästa utbetalning ab 20k baspoäng kommer i November 2019, men det kan du inte räkna med, de kan också ha lagt in så att du kommer få dem i mitten av Januari framöver.
Det är helt beroende på när man fått kortet.Yes det förstår jag att det är fristående från Eurobonusåret. Men har Amex brytpunkt i december/januari eller är det helt beroende på när man ansökt om kortet?
Yes det förstår jag att det är fristående från Eurobonusåret. Men har Amex brytpunkt i december/januari eller är det helt beroende på när man ansökt om kortet?