Senaste nytt

AMEX Bjud in och få 25 % större belöning, tom 7 NOV 2018

Den jag bjöd in till Elite fick idag 4500p, vilket jag antar ska vara de 25% extra efter spenderingskrsvet är uppfyllt. Det roliga är bara det att spenderingen inte är uppfylld, så jag vet inte vad dom tänker. Dom kanske förutsätter att hon kommer spendera tillräckligt och få bonusen. Lite kul att de extra 4500p kommer innan de 18000.

Jag gjorde 2 värvningar och har bara fått de extra 4500 för den ena.
Blev samtidigt värvad själv till Elite kredit, (behåller Elite betal också ett tag). För att ha blivit värvad fick jag bara 18k. Vågar man ringa och fråga var de 4500x2 tagit vägen tro? Eller riskerar man att då bli av med 18k x 2, (värvade en kollega som också behåller Elite betal).

Ano

Medlem
Jag gjorde 2 värvningar och har bara fått de extra 4500 för den ena.
Blev samtidigt värvad själv till Elite kredit, (behåller Elite betal också ett tag). För att ha blivit värvad fick jag bara 18k. Vågar man ringa och fråga var de 4500x2 tagit vägen tro? Eller riskerar man att då bli av med 18k x 2, (värvade en kollega som också behåller Elite betal).
Känner personligen att man får vara nöjd att detta ens går igenom systemet, och att det nog hade varit positivt att inte ta upp scenariot med kundtjänst för mycket i "onödan". Men det är som sagt min personliga åsikt, och kan tänka mig att andra kanske har en annan syn på det.

adhoc76

Medlem
Är det någon som kan tyda vad som menas med detta:

25/10/2018 SAS elite 20K Bonus 0,00 kr 0 0 0

Är detta nivåhöjande eller extrapoäng? Jag har nämligen inte fått nivåpoängen sedan jag bytte SAS Amex Elite från betal- till kreditkort.

Berglund

Medlem
Är det någon som kan tyda vad som menas med detta:

25/10/2018 SAS elite 20K Bonus 0,00 kr 0 0 0

Är detta nivåhöjande eller extrapoäng? Jag har nämligen inte fått nivåpoängen sedan jag bytte SAS Amex Elite från betal- till kreditkort.
Dessa är statuspoäng. Tar några dagar tills de når ditt Eurobonuskonto.

Toppen