Mattias Holmén
Medlem
Hänvisa till ”en bekant” som fick kort beviljat 5/12 och poängen 13/12 på EB kontot.Nej, inte alla. Jag väntar fortfarande sen början av november. Kanske dags att ringa Amex..
Hänvisa till ”en bekant” som fick kort beviljat 5/12 och poängen 13/12 på EB kontot.Nej, inte alla. Jag väntar fortfarande sen början av november. Kanske dags att ringa Amex..
Nej, inte alla. Jag väntar fortfarande sen början av november. Kanske dags att ringa Amex..
Hänvisa till ”en bekant” som fick kort beviljat 5/12 och poängen 13/12 på EB kontot.
Kommer dessa kampanjer på bestämda perioder? Någon som har en aning om när nästa värvningskampanj på 25% extra kan komma?
Förvänta dig samma tidsperiod som förra året.
Mitten av höst och början på vår.Jag har inte koll på alla tidsperioder, bara av att det var en i mitten av februari och en mellan oktober/november förra året. Känner du till fler tidsperioder? Antar att nästa kampanjperiod bör komma i mitten av februari i år då.
Finns absolut inget som säger att de kommer samma tid varje år. Även om det oftast varit 2 ggr per år åtminstone.Jag har inte koll på alla tidsperioder, bara av att det var en i mitten av februari och en mellan oktober/november förra året. Känner du till fler tidsperioder? Antar att nästa kampanjperiod bör komma i mitten av februari i år då.
Ja finns ju en hel tråd om det redanNy kampanj aktiv nu fram till 14/3. 25% mer bonus