Senaste nytt

American Airlines kampanj - bli guld, platinum eller EXP

Tog ungefär en vecka för mig sist när jag flög BA. Uppgraderades till Platinum på måndagen i och med den resan och flög nästa resa på onsdagen men då hade inte ändringen slagit igenom ännu utan jag var fortfarande Ruby enligt Amadeus och boardingkortet.

Interessant! Jeg ser ikke noget i vilkårene om at man skal have fløjet med AA-kode for at få status - noget de normalt kræver... Kan det passe at jeg med 25K EQP kan få EXP uden at have fløjet med AA-kode en eneste gang?

Vad jag har förstått från olika bloggar är att man måste ha fått en inbjudan för denna promotion för att man ska kunna delta. Det går tydligen att registrera sig även om man ej har fått en personlig inbjudan, men enligt vissa bloggare kommer man inte att kvalificera sig utan den personliga inbjudan. Deras datasystem håller väl antagligen koll på om man har fått inbjudan till denna promotion eller inte. Är det någon här som har checkat upp det hela och med 100% vet vad som gäller?

Det verkar som om AAdvantage redan har stoppat möjligheten att registrera sig för denna promotion för jag får denna info om jag försöker komma till promotionsidan: "The page you requested no longer exists or has expired. Please visit AA.com to view current AA news and info."

Vad jag har förstått från olika bloggar är att man måste ha fått en inbjudan för denna promotion för att man ska kunna delta. Det går tydligen att registrera sig även om man ej har fått en personlig inbjudan, men enligt vissa bloggare kommer man inte att kvalificera sig utan den personliga inbjudan. Deras datasystem håller väl antagligen koll på om man har fått inbjudan till denna promotion eller inte. Är det någon här som har checkat upp det hela och med 100% vet vad som gäller?
Jag anmäla mig och fick bekräftelse . Det ska bli intressant att se om det utlovade mailet kommer innan den 14 sep.
Jag var inte targeted i deras kampanj.

Toppen