Jag anmäla mig och fick bekräftelse . Det ska bli intressant att se om det utlovade mailet kommer innan den 14 sep.Swisser skrev:Vad jag har förstått från olika bloggar är att man måste ha fått en inbjudan för denna promotion för att man ska kunna delta. Det går tydligen att registrera sig även om man ej har fått en personlig inbjudan, men enligt vissa bloggare kommer man inte att kvalificera sig utan den personliga inbjudan. Deras datasystem håller väl antagligen koll på om man har fått inbjudan till denna promotion eller inte. Är det någon här som har checkat upp det hela och med 100% vet vad som gäller?Klicka för att utvidga...
Samma här. Avvaktar och bokar GOT-NGO med CX istället för LH om det här går igenom. EXP innan månaden är slut isf.Tommy skrev:Jag anmäla mig och fick bekräftelse . Det ska bli intressant att se om det utlovade mailet kommer innan den 14 sep.Jag var inte targeted i deras kampanj.Klicka för att utvidga...
Swisser skrev:Vad jag har förstått från olika bloggar är att man måste ha fått en inbjudan för denna promotion för att man ska kunna delta. Det går tydligen att registrera sig även om man ej har fått en personlig inbjudan, men enligt vissa bloggare kommer man inte att kvalificera sig utan den personliga inbjudan. Deras datasystem håller väl antagligen koll på om man har fått inbjudan till denna promotion eller inte. Är det någon här som har checkat upp det hela och med 100% vet vad som gäller?Klicka för att utvidga...
Swisser skrev:Det verkar som om AAdvantage redan har stoppat möjligheten att registrera sig för denna promotion för jag får denna info om jag försöker komma till promotionsidan: "The page you requested no longer exists or has expired. Please visitAA.comto view current AA news and info."Klicka för att utvidga...
Skulle gissa på att det blir massa negativa skriverier för de som kör en MR eller liknande och sen inte får sin status, riskerar ju att skada en del.DrKlas skrev:Om det nu vore så att AA hade koll och kunde sortera ut vilka som är behöriga att delta, varför då ta bort anmälningssidan?Klicka för att utvidga...
Jag får rätta mig själv; CX och QR är inte med i denna kampanj.m96olsen skrev:Samma här. Avvaktar och bokar GOT-NGO med CX istället för LH om det här går igenom. EXP innan månaden är slut isf.Edit: Anmälde mig igårKlicka för att utvidga...
m96olsen skrev:Jag får rätta mig själv; CX och QR är inte med i denna kampanj.Klicka för att utvidga...