Andreas Eriksson
Medlem
Jag tror att man kommer att låta de som nappat på erbjudandet och signat upp sig även få ta del av vad man erbjudit. I deras villkor för erbjudandet stod inget om att man skulle ha tagit del av erbjudandet på "rätt" sätt. Men det visare sig inom några månader om jag har rätt eller fel...?
Tycker att det låter som om den svenska avundsjukan har fått en engelsk/internationell kusin när jag läser om ämnet på FT. Varför inte glädjas med de som hann ta del av detta erbjudande och hoppas att AA står för vad man erbjudit?
Det tror och hoppas jag också. Läser man FT så kan man ju inte låta bli att småle lite åt dessa EXP som gråter över att folk verkar ha fått en enklare väg till hög status och det kommer "bli" svårare att få upgrades etc om AA fortsätter "skänka" bort status.
Många bittra EXP på FT hur som helst..
Med det sagt kan jag inte riktigt se hur AA inte kan låta de som signade upp i tid att använda sig av detta. Finns det inga regler och lagar kring detta? Kan man stämma AA om man bokar biljetter och blir nekad status? Kräva pengarna tillbaka för flygbiljetter etc?
Nej, det ska bli mycket intressant att se vad som händer. Jag håller tummarna stenhårt för att man blev registrerad. (Enligt printscreen och mail är jag ju det.)
Läste en text på FT men ta det med en nypa salt..
Just talked with an AA rep and got some different information. He said they shut the deal down by 5pm yesterday as it went viral. there was no directed audience or emails, butit was posted on LinkedIn and went viral quickly. He told me for the first time since he worked there, they will go back and add the targeted code to those accounts who registered before the link closed, and to check back on september 1 to confirm.
Så jag antar att det bästa vi kan göra är att vänta och se.
Var det många här som signade upp?