Senaste nytt

American Airlines kampanj - bli guld, platinum eller EXP

Det går att resa över en helg. T.ex Fre – Sön.

Ja, fast avgången är för tidigt på Fredag för den som jobbar. Det går att köra den Lör-Sön också men priserna blir ganska mycket dyrare.
ARN-HEL-BKK-HEL-ARN går i alla fall att göra Lördag - Söndag med direct turn till bra pris.

Last edited:
Boka ett par såna så kommer man väl upp i EXP rätt snabbt. Bör nog kunna gå att genomföra på 3 helger.

EXP är bra som Senator skrev ovan men bortser man från SWU:s det är det ingen skillnad alls mot Platinum enligt mig så det är väl mest om man behöver dessa SWU:s så att säga.

Complimentary upgrades är väl rätt bra också om du flyger mycket med AA.

Billigt att bli Platinum dock. Klart värt det..

Last edited:
EXP är bra som Senator skrev ovan men bortser man från SWU:s det är det ingen skillnad alls mot Platinum enligt mig så det är väl mest om man behöver dessa SWU:s så att säga.

Fördelen är väl snarare att man kan utnyttja soft landing till AA Platinum, så slipper man återkvala under 2014. Sen är det inte helt fel att njuta av Galleries First när man har vägarna förbi Heathrow.

Likaså får man ju in en del poäng efter man har nått Platinum, tack vare 100% bonusen. Dessa extra poäng kan nog vara värda en hel del.

Last edited:
Fördelen är väl snarare att man kan utnyttja soft landing till AA Platinum, så slipper man återkvala under 2014. Sen är det inte helt fel att njuta av Galleries First när man har vägarna förbi Heathrow.

Likaså får man ju in en del poäng efter man har nått Platinum, tack vare 100% bonusen. Dessa extra poäng kan nog vara värda en hel del.

Jag visste faktiskt inte att AA också hade soft landing. Då är det ju helt klart en annan sak.. :)

Enligt rykten på FT så sägs det att det numera inte går att signa upp längre (sen ungefär 10 minuter tillbaks).
Ska tydligen varit en targeted promotion.
Jag tog dock printscreen på texten där det stod att jag var registrerad för kampanjen så borde väl ha klarat mig även om jag från början inte var avsedd för detta?

Vi får väl se vad som händer..

Last edited:
Toppen