Såg precis den här nyheten från nästa sommar. Kan ju bli intressant. https://news.aa.com/news/news-detai...ions-to-see-the-world-next-summer-NET-RTS-08/
Tittar jag på Flightconnections ser det ut som att AA faktiskt har fler europeiska direktflyg från PHL (11 destinationer) än från JFK (7 destinationer). I den förklarande videon nämns det att AA kommer att erbjuda fler enbytes-förbindelser mellan USA och CPH än något annat bolag, så de verkar definitivt tänka hubb-upplägg snarare än point-till-point mellan just PHL och CPH. Senare förklaras det att slot- och gatebegränsningar på JFK gör att de inte får till lika många bra förbindelser där (lär väl betyda att det blir långa bytestider i många fall), så flyg från JFK bygger mycket mer på den lokala marknaden, vilket påverkar vilka internationella destinationer AA väljer.Riktigt kul och måste testas, dock lite frågande varför man inte kör den från JFK.
Hvis du kan inkludere OSL også, har du en komplet Skandivaien rundt pakke inkluderet...Det är en 787 bas så fullt rimligt då man inte har mer 777 or då de är baserade på JFK. Spännande att köra tex ARN-HEL-CPH-PHL-xxx
I så fall kan ju Helsingfors strykas för att slippa ett benHvis du kan inkludere OSL også, har du en komplet Skandivaien rundt pakke inkluderet...