Senaste nytt

American Airlines AAdvantage All partner airlines award tråd

72 timmar in och fortfarande ingen e-ticket. Bör man ringa dem en andra gång?

Suck jag lider me dig, är lite i samma sits!
Har en AA bokning med Ethiad SYD-AUH-LHR i first, tog under 15 minuter att boka via Australien numret. :D
Bokningen syns på AA som On request, inga poäng dragna ännu och bokningen gjordes i torsdags kväll. :eek: På Ethiads hemsida har den dock statusen Confirmed men det går ej att välja säte ännu, börjar snart bli lite "byxis" å gör små trevanden efter telefonluren...

Till AA eller Etihad? Har ringt AA tre gånger nu sedan fredags, men har fått samma svar varje gång.

Det är AA som man ska ringa.

Suck jag lider me dig, är lite i samma sits!
Har en AA bokning med Ethiad SYD-AUH-LHR i first, tog under 15 minuter att boka via Australien numret. :D
Bokningen syns på AA som On request, inga poäng dragna ännu och bokningen gjordes i torsdags kväll. :eek: På Ethiads hemsida har den dock statusen Confirmed men det går ej att välja säte ännu, börjar snart bli lite "byxis" å gör små trevanden efter telefonluren...

Du kan nog ta det lugnt någon dag till iaf så borde den trilla vidare i processen.

Ännu mera käbbel med American. Nu har någon gått in och ändrat på hela min bokning. Blev flyttad från EY19 till EY11 utan anledning. Poängen dragna, men ännu inget e-ticket.

Toppen