För Etihad så ska det ta max 72 timmar.Det är ju bara tre dagar. Om du googlar lite så ser du att det inte alls är ovanligt att det tar längre tid än så...
Nu har det börja hända grejer. Poängen har dragits från kontot nu och statusen har övergått till "pending". Inga skatter har tagits från mitt kort än, och ännu inget biljettnummer syns till. Hur lång tid kvar kan det vara tills biljetten är utfärdad tro?Det är ju bara tre dagar. Om du googlar lite så ser du att det inte alls är ovanligt att det tar längre tid än så...
Ca 24 tror jag det tog för mig.Nu har det börja hända grejer. Poängen har dragits från kontot nu och statusen har övergått till "pending". Inga skatter har tagits från mitt kort än, och ännu inget biljettnummer syns till. Hur lång tid kvar kan det vara tills biljetten är utfärdad tro?
Till AA eller Etihad? Har ringt AA tre gånger nu sedan fredags, men har fått samma svar varje gång.Har du ringt bolaget? Om du inte har försökt dig på något kreativt så är det väl bara ringa och säga hej, jag är lite orolig över att något gått fel kan ni undersöka...