Canadien skrev:Brukar Amazon ha kopplingar till frequent flyerprogram eller AMEX?Klicka för att utvidga...
Hur kommer du in på svenska sidan? Jag blir bara dirigerad till amazon.deM.K skrev:Visa bifogad bild 112229Med blandade känslor mottar jag detta besked.Tråkigt om många konkurrenter slås ut, men positivt för oss frequent flyers då vi kan förvänta oss nya sätt att tjäna poäng, genom Amex kampanjer eller med andra partners.Klicka för att utvidga...
Link skrev:Hur kommer du in på svenska sidan? Jag blir bara dirigerad till amazon.deKlicka för att utvidga...
Tonton skrev:Amazon är utan tvekan #1 orsaken till att folk blir scammade på sina HiltonpoängKlicka för att utvidga...
Syversen skrev:UtvecklaKlicka för att utvidga...
Tonton skrev:I korthet så är det så att man kan koppla ihop sitt Hiltonkonto med amazon, och därefter shoppa på Amazon med Hiltonpoäng (lika bra värde som att handla muffins för Eurobonuspoäng).Det är väldigt vanligt att okända människor kommer över folks Amazonkonton och därefter shoppar upp alla Hiltonpoäng. I de Hiltonforum som jag är aktiv inom så skulle jag nog våga säga att jag läser om människor, som blivit av med sina hiltonpoäng på detta viset, varje vecka.Nu är vi lite off topic, men en allmän uppmaning till alla på BC som har ett Hiltonkonto - Aktivera 2FA! Det skyddar mot detta.Klicka för att utvidga...
Något OT,zippan skrev:Konkurrens är bra för konsumenter. Ser fram emot deras erbjudande.Klicka för att utvidga...
M.K skrev:Bara ett av många exempel från USA. 5MR extra per dollar. I allra högsta grad reserelaterat för mig:Visa bifogad bild 112244Jag tror att vi är många som hade utnyttjat den typen av deal här på BC.Klicka för att utvidga...
bvs skrev:Jobbar du på Amazon får du också ett Amex för expenses så det finns en rätt stark koppling där ocksåKlicka för att utvidga...
zippan skrev:Konkurrens är bra för konsumenter. Ser fram emot deras erbjudande.Klicka för att utvidga...
trekker skrev:De har all logistik nu med både stora lager och packningscentrum samt deras egna leveranser.Klicka för att utvidga...