Även jag blev guld idag! Nu blir det till att boka några AF/KLM flygningar. Tacka Karin!
Bryant Medlem 13 Mars 2013 #271 Även jag blev guld idag! Nu blir det till att boka några AF/KLM flygningar. Tacka Karin!
Traveller Medlem 13 Mars 2013 #274 SÅJA, nu har det hänt! Matchad och det är uppskattat! Nu kommer min nästa fråga, kommer jag få ett kort att smeka eller?
SÅJA, nu har det hänt! Matchad och det är uppskattat! Nu kommer min nästa fråga, kommer jag få ett kort att smeka eller?
agehall Medlem 13 Mars 2013 #275 Traveller skrev: SÅJA, nu har det hänt! Matchad och det är uppskattat! Nu kommer min nästa fråga, kommer jag få ett kort att smeka eller? Klicka för att utvidga... Du bör få ett kort, men det kan ta ett par månader.
Traveller skrev: SÅJA, nu har det hänt! Matchad och det är uppskattat! Nu kommer min nästa fråga, kommer jag få ett kort att smeka eller? Klicka för att utvidga... Du bör få ett kort, men det kan ta ett par månader.
Air France/KLM Företagsrepresentant 13 Mars 2013 #276 Man ska inte tro på allt man hör, men kanske ska jag låta dubbdäcken vara kvar till 27 april?.. och hoppas att Dr Miles finns på plats Ska göra vad jag kan för att komma och träffa er på riktigt!
Man ska inte tro på allt man hör, men kanske ska jag låta dubbdäcken vara kvar till 27 april?.. och hoppas att Dr Miles finns på plats Ska göra vad jag kan för att komma och träffa er på riktigt!
Ozz Medlem 14 Mars 2013 #277 Traveller skrev: SÅJA, nu har det hänt! Matchad och det är uppskattat! Nu kommer min nästa fråga, kommer jag få ett kort att smeka eller? Klicka för att utvidga... Fick detta i mejlen i morse så både kort och tags är på gång. Last edited: 14 Mars 2013
Traveller skrev: SÅJA, nu har det hänt! Matchad och det är uppskattat! Nu kommer min nästa fråga, kommer jag få ett kort att smeka eller? Klicka för att utvidga... Fick detta i mejlen i morse så både kort och tags är på gång.
Unicornone Medlem 14 Mars 2013 #280 statusmatchen landade 0226 inatt, nu återstår att se om det blir Star eller Flying Blue till BKK härnäst!
statusmatchen landade 0226 inatt, nu återstår att se om det blir Star eller Flying Blue till BKK härnäst!