Senaste nytt

Air France KLM matchar ditt guldkort

2½ vecka till godo på det som utlovats (skulle vara klart innan mars var slut).
Hoppas ingen stressat upp sig allt för mycket över att det tog lite tid innan ändringen gick igenom (vilket man lätt kan tro om man läst kommentarerna här innan).

Stort tack till Karin & Co som fixat detta.

Även jag möttes av denna trevliga bild när jag loggade in för att kolla statusen.
gold.jpg

Tack för detta!

Klart irriterande, frugan har fått guldstatus sedan igår, men jag har fortfarande bara Ivory och det var jag som anmälde oss bägge. Känns lite orättvist, men jag gläder mig att det har fungerat för hustrun och jag hoppas jag får min guldstatus under dagen eller senast imorgon.

Klart irriterande, frugan har fått guldstatus sedan igår, men jag har fortfarande bara Ivory och det var jag som anmälde oss bägge. Känns lite orättvist, men jag gläder mig att det har fungerat för hustrun och jag hoppas jag får min guldstatus under dagen eller senast imorgon.

Skönt att det inte bara är jag som inte har fått Guld ännu.
Håller tummarna att det inte har blivit nått fel, fick ok på skärmen men inget mail om uppgraderingen till guld.

Åh vilken bra dag det är i dag! Först fint besök på vårt Country Meeting i Solna och nu alla dessa TACK! Tack själva för allt tålamod och välkomna!

Toppen