Senaste nytt

Air France KLM matchar ditt guldkort

Jag trodde ansökningarna betades av efter hand. Det har gått en och en halv månad och det verkar inte som någon här på forumet fått bekräftat guld. Måhända ketchupeffekt den 31 mars...
Det är ett par st på flyprat.no som har fått guld. Först uppdaterades profilen, därefter fick de ett mail.

Märkligt, eftersom jag hakade mig på erbjudandet redan första dagen, medans de som fått guld har dröjt ett par dagar.

De kanske kör det hela i omvänd ordning: senast mottagna matchning först??

Eller så väntar de tills den 31 mars och meddelar då att det kommer att dröja till 30 april? ;)

Fortfarande Ivory så bokade idag resan med SK till LHR istället till sluten av april. Jag kollade KLM också som ett alternativ men på grund av fortfarande Ivory så valde SK istället där jag är EBG. :)

Samma med mig därför kommande resa till CDG blir med LH istället för AF som varit sugen på att testa.

Fortfarande Ivory så bokade idag resan med SK till LHR istället till sluten av april. Jag kollade KLM också som ett alternativ men på grund av fortfarande Ivory så valde SK istället där jag är EBG. :)

Hallå Tommy, en fundering bara

Då alla skall vara statusmatchade i slutet av mars enligt Karin, skulle du då inte kunna utnyttja fördelarna med FB Guld om din resa är i slutet av april?

Samma här, är på väg till LYS på måndag, AF vore ett bra val... men pga avsaknad av status så valde jag LX, men nästa resa hoppas jag att jag har fått kortet och kan åtnjuta fulla guldprivilegier på "teamet"

Toppen