Senaste nytt

Air France KLM matchar ditt guldkort

Fick igår ett brev med nytt kort från AF, tänkte wow skickar man kortet innan jag ser status på hemsidan.

>Antiklimax<
Nej det var mitt "downgrade" kort nyttt fint Ivory isället för mitt silverkort så nu hoppas jag på guldkort i nästa brev.

Jag har vart Platinum sen tidigare Statusmatch AF-LH.trodde FlyingBlue hade "soft landing" till Gold....men jag fick ett Ivory i brevlådan idag :(....och nappade tyvärr inte på status match. Surt.. men uppenbarligen går man direkt till noll från Platinum?!

Jag har vart Platinum sen tidigare Statusmatch AF-LH.trodde FlyingBlue hade "soft landing" till Gold....men jag fick ett Ivory i brevlådan idag :(....och nappade tyvärr inte på status match. Surt.. men uppenbarligen går man direkt till noll från Platinum?!

Har du flugit med Sky Team under 2012 då?
Det krävs minst 1 "qualifying flight" under 2012 för soft landing,
det brukar skicka mail och påminna

Någon som fått statusen ändrad? Fortfarande Ivory...
Nej. Jeg checker hver dag da jeg skal bruge min status i næste uge med SU på ruten HAN-VIE-HAN.....Hvis ikke det går iorden inden mister jeg potentielt 75% af de points som jeg ville optjene med guld i stedet for Ivory....

Jag trodde ansökningarna betades av efter hand. Det har gått en och en halv månad och det verkar inte som någon här på forumet fått bekräftat guld. Måhända ketchupeffekt den 31 mars...

Toppen