Senaste nytt

Air France KLM matchar ditt guldkort

Karin, tack för utmärkt tips ! Får se om detta kan få mig att ändra mitt resemönster ?
Tror att det är en utmärkt kampanj från KL/AF vilket borde synas i bokningssystemet
inom några veckor.

Hej Agehall, misstänker att du kan detta så jag ställer frågan till dig. Statusmatchningen gick ju galant och jag fick svar från blue. Men idag kom välkomst mailet och då stod det Ivory på det digitala kortet. Är detta bara ett mellansteg tills den riktiga matchningen gjorts eller ska man kontakta dem?

Vänliga hälsningar Dubbel C

Hej Agehall, misstänker att du kan detta så jag ställer frågan till dig. Statusmatchningen gick ju galant och jag fick svar från blue. Men idag kom välkomst mailet och då stod det Ivory på det digitala kortet. Är detta bara ett mellansteg tills den riktiga matchningen gjorts eller ska man kontakta dem?

Vänliga hälsningar Dubbel C
Som nämnts ett par gånger i tråden så kan det ta ett par veckor innan FB-statusen uppdateras. Antagligen måste de manuellt kontrollera att det guldkort man har scannat faktiskt är äkta. Dock lite märkligt och förvirrande att det står "You are now a Flying Blue Gold Member" direkt när man klickat på "send", det borde stå att det kan ta lite tid.

Första resan med KLM på evigheter, jag har just bokat fyra personer STO-MAD. Hade inte det här erbjudandet kommit hade det blivit LH som hade bättre tider och likvärdiga priser.

Toppen