Senaste nytt

Air France KLM matchar ditt guldkort

Tack hela gänget bakom Businessclass för denna information! Färdigmatchad och utrustad med Flying blue-guldkort känns det naturligt att börja räkna på AF nästa interkontinentala resa. // ©

Tack för tipset! Har även jag statusmatchat och hoppas på att det går fort. Jag och JonasC bokade en resa till Amsterdam med KLM efter denna kampanj, annars hade vi nog faktiskt åkt med SAS, men JonasC sug efter crown lounge var unstoppable.

Ja va ska man säga, för ett drygt år sedan satt man mest bakom skynket å muttrade över "dom där framme". Nu sitter man med 2 guldkort (efter detta) i 2 olika allianser och har ökat sittandet "framför skynket" för en väldigt liten summa. :)
Tack KLM/AF och BC.se:eek:

Karin, jag skall flyga Aeroflot i dag till Moskva. Signade upp för Flyingblue i går och matchade samt fick fina meddelandet med att jag är matchad till Guld. Kan jag i dag gå till loungen på ARN med gott samvete utan att bli utslängd genom att bara säga kortnumret?

Karin, jag skall flyga Aeroflot i dag till Moskva. Signade upp för Flyingblue i går och matchade samt fick fina meddelandet med att jag är matchad till Guld. Kan jag i dag gå till loungen på ARN med gott samvete utan att bli utslängd genom att bara säga kortnumret?

Om du loggar in i ditt Flying Blue konto och om det står Gold på status är du redan Flying Blue Gold, men om det inte gör tror jag att du inte är Gold än.

Förstår inte riktigt hur det kan gå så fort. Även jag fick den där trevliga bilden med "grattis osv osv". Men kan man verkligen lita på det svaret? Antingen så har AF/KLM TILLGÅNG till våra EB-nummer och på så sätt direkt kan säga grattis. Om inte, så...ja inte fattar jag hur det går till. Det gick ju så fort från att man klickade vidare tills att "grattiset" kom. Inte hinner någon fysisk person titta på det fotot man lagt upp heller på den korta tiden. Kunde ju lika gärna vara ett foto på vad som helst...

Skulle tro att det tar några dagar att processa dessa matchningar. Jag är i alla fall Flying Blue Ivory när jag loggar in... :)

Toppen