Senaste nytt

Agehalls galna äventyr sommaren 2013

agehall,
Jag har precis läst igen alla dina avsnitt från din LH F-tripp till EZE. Det har varit en mycket trevlig och informativ läsning med många bra bilder. Tack för den tid du har investerat i att skriva denna reserapport för att ge oss övriga medlemmar en sådan fin inblick i ditt reseäventyr! Jag hoppas frugan blev glad över pyjamasen och rosorna.

Tack Swiss. Jag måste fortfarande lägga till bilder till de sista inläggen och även utse vinnaren i min lilla tävling! (Priset ligger här hemma i hyllan och väntar)

Nackdelen med live-rapportering är dock att det lätt blir tungt att ta tag i det slutliga arbetet senare. Men samtidigt är det kul att skriva medan man är mitt uppe i något.

Så där, då har även jag läst ditt repotage, väldigt bra skrivet! Inspirerar iallafall mig till att jobba ihop tillräckligt med poäng för att få flyga F nån gång i livet. Har iofs flugit PJ modell större vid två tillfällen men service och utbud var inget att ha. Däremot var "Bio salongen" svårslagen.

Faktum är att jag sitter på tåget just nu påväg till CPH för min första semi mileage run. Det blir även jobb i MAD, bra combo dock ;)

Inspirerar iallafall mig till att jobba ihop tillräckligt med poäng för att få flyga F nån gång i livet.

Jag tänkte också i termer av att jobba ihop poäng för 3-4 år sedan, även om jag inte flög så mycket. Sedan kom BC.se:D I år har det blivit 4 legs longhaul i F + BKK-HKG i F. 1 fjol 2 legs, inkl en uppgradering. Ett är redan bokat för nästa sommar. Jag tror snart att du kommer att höja ambitionsnivån:D Börja shoppa USDM-miles, du kommer att kunna boka en del trevliga F även efter sammanslagningen mellan AA och US.

Jag tänkte också i termer av att jobba ihop poäng för 3-4 år sedan, även om jag inte flög så mycket. Sedan kom BC.se:D I år har det blivit 4 legs longhaul i F + BKK-HKG i F. 1 fjol 2 legs, inkl en uppgradering. Ett är redan bokat för nästa sommar. Jag tror snart att du kommer att höja ambitionsnivån:D Börja shoppa USDM-miles, du kommer att kunna boka en del trevliga F även efter sammanslagningen mellan AA och US.

Låter underbart men det här med USDM-miles har jag inte satt mig in i än. Kortfattat, köper man poäng precis som man kan göra hos Eurobonus fast jag antar billigare hos US Airways?

Jag vet att det finns trådar om detta men innan jag läser alla dom behöver jag ett kort svar :)

Låter underbart men det här med USDM-miles har jag inte satt mig in i än. Kortfattat, köper man poäng precis som man kan göra hos Eurobonus fast jag antar billigare hos US Airways?

Jag vet att det finns trådar om detta men innan jag läser alla dom behöver jag ett kort svar :)

ja precis, ett klipp på 100% kampanj.

kolla här:

http://www.businessclass.se/forum/s...foer-avianca-united-us-airways-med-bonus.html

http://www.businessclass.se/forum/star-alliance/7928-us-airways-dividend-miles-bonusresa-trad.html

Tack, ska titta på detta. Antar jag behöver regga mig i Dividens Miles FFP för att få köpa men hamnar poängen jag köper där eller eget val som t ex Eurobonus kontot? Börjar bli många program alla hålla ordning på nu :)

Toppen