Senaste nytt

Agehalls galna äventyr sommaren 2013

Man kan bara småle genom hela läsningen. Tack agehall, verkligen aptitretande reportage och resa. Bilder! Särskilt på F kabinen på hemvägen.

En eloge till agehall för hans resa och fina rapport.

Tror man uppskattar en sådan här resa bättre om man stannar en natt. Hade du vänt tillbaka med samma plan hade du nog inte hunnit smälta intrycken från utresan på samma sätt.

Jo sant. Givetvis heter jag Nilsson men var många år sen jag tog detta nick i forum då Nilsson nästan jämt är upptaget. Inte meningen att förvirra :)

Förlåt för off-topic, men här finns det kanske skäl att byta namn för att undvika förvirring... Varför inte Nilzon ? Bara ett tips i all välmening :cool:

Last edited:
Otroligt imponerad av sista benet - det är verkligen inte alla som får flyga Starship Enterprise!

Ja, tänk att det inte kostar mer att testa Starship Enterprise heller!

En eloge till agehall för hans resa och fina rapport.

Tror man uppskattar en sådan här resa bättre om man stannar en natt. Hade du vänt tillbaka med samma plan hade du nog inte hunnit smälta intrycken från utresan på samma sätt.

Tack! Jag tror du har rätt. Det är först nu man börjar smälta allt, så även om det inte fysiskt är några problem att vända samma dag, så är det smartare att stanna en eller kanske två dagar.

Som ni kanske märkt, har jag börjat slänga in bilder. Det finns nu bilder hela vägen till och med boarding i EZE. Resten kommer nog imorgon.

även om det inte fysiskt är några problem att vända samma dag, så är det smartare att stanna en eller kanske två dagar

Jag håller med. Paus behövs. Efter att precis ha gjort 3 relativt långa legs, dvs med fullservice, i C i en följd, att det kan bli lite för mycket av det goda. Man hugger entusiastiskt in på champagnen och maten på första sträckan och lagom salongsberusad avnjuter man flygningen. Men efterhand som det upprepas avtar entusiasmen. På sista benet blir man till och med tveksam på om man verkligen behöver mer champagne.

Håller man sig till att bara vara salongsberusad går det väl an. Men jag håller med - de tinns en gräns för hur mycket man klarar av att suga i sig.

Tack! Jag tror du har rätt. Det är först nu man börjar smälta allt, så även om det inte fysiskt är några problem att vända samma dag, så är det smartare att stanna en eller kanske två dagar.
Hade du fått samma besättning på tillbakavägen om du hade stannat två dagar...?
Som ni kanske märkt, har jag börjat slänga in bilder. Det finns nu bilder hela vägen till och med boarding i EZE. Resten kommer nog imorgon.
Det är nu ett signifikant problem uppstår... Hur ger man ett andra like på de inlägg som man tidigare likeat utan bilder och där man även tycker att bildrerna förtjänar en like...??

Hade du fått samma besättning på tillbakavägen om du hade stannat två dagar...?

Japp. Frågade och de stannar två nätter.

Det är nu ett signifikant problem uppstår... Hur ger man ett andra like på de inlägg som man tidigare likeat utan bilder och där man även tycker att bildrerna förtjänar en like...??

Du för göra like på det här inlägget istället. ;)

Toppen