Om jag inte minns fel så är det ingen expire date på dina miles?Har 21.000 poäng som måste användas snart. Som medveten resenär känns det inte bra att låta dom brinna inne så lär väl ta tag i det snart, tips?
Om jag inte minns fel så är det ingen expire date på dina miles?Har 21.000 poäng som måste användas snart. Som medveten resenär känns det inte bra att låta dom brinna inne så lär väl ta tag i det snart, tips?
Tier-miles upphör efter 12 månader, Award-miles upphör aldrig dock:Om jag inte minns fel så är det ingen expire date på dina miles?
Fast track funkade en av tre, priority boarding noll av tre grekiska avgångar.
Gjorde mina 4 segment ganska nyligen, med uppgradering till business/bokningsklass I på Berlin-Aten-Berlin. De ouppgraderade inrikessegmenten gick in snabbt, men fick ringa och påminna om de uppgraderade segmenten.
Tyckte inte ATH var någon höjdare att byta på, då man automatiskt kommer ut landside och måste igenom säkerhetskontrollen igen. Fast track funkade en av tre, priority boarding noll av tre grekiska avgångar.
In-flight var helt ok, men inte ens tre timmars business class med seatblock och trerätters på porslin vore något jag skulle betalat extra för om jag inte kunnat uppgradera gratis. Business kommer nog egentligen bara till sin rätt i widebody-plan som jag ser det.
Om jag inte minns fel så är det ingen expire date på dina miles?
Stämmer det fortfarande att awardmiles är giltiga hur länge som helst?Tier-miles upphör efter 12 månader, Award-miles upphör aldrig dock:
Do my Tier or Award miles expire?
Det verkar så enligt deras webbsida.Stämmer det fortfarande att awardmiles är giltiga hur länge som helst?
Do my Tier or Award miles expire?Aegean Airlines skrev:Do my Tier or Award miles expire?
Published 13/06/2015 12:35 PM | Updated 14/07/2016 01:40 PM
Tier Miles are accumulated from flights with Aegean, Olympic Air and Star Alliance member-airlines and have a twelve (12) month lifetime. Award Miles do not expire.
Har du möjligtvis en länk till zonindelningen vid uttag av awardflighter?