fleetheseen
Medlem
Aha det förklarar saken…
Jag saknar 4282 poäng men har redan uppfyllt kravet på 4 aegeanresor för att återkvalificera. Någon som har en bra idé på hur jag löser detta över en helg på bästa sätt innan 23/11.
Jag saknar 4282 poäng men har redan uppfyllt kravet på 4 aegeanresor för att återkvalificera. Någon som har en bra idé på hur jag löser detta över en helg på bästa sätt innan 23/11.
Eftersom SAS Plus ger minst 1200p oavsett längd (All airlines så borde det räcka med 4 flighter, vilka som helst. A3 gör väl inte skillnad på destination. Det borde således gå att titta på både billiga Europa-destination som Berlin och på billiga inrikes/Baltikum/Norden.Jag har fortfarande inte hittat något effektivare sätt att tjäna A3-poäng shorthaul än genom SAS Plus. I synnerhet gäller det i ditt fall, eftersom en SAS Plus-resa någonstans med byte dit och hem ger dig precis 4800 A3-poäng. Kolla t.ex. Berlin, det går fort, oftaoch är i princip alltid billigt.
Grymt bra pris till Aten!Om @MrPlow bara är ute efter ett milegerun över en dag så är nog ARN-ATH-ARN ett vettigt alternativ, ger ungefär 6000miles. Visa bifogad bild 42252