Senaste nytt

Aegean Miles&Bonus intjäningsfrågor tråden

God afton alla BC:are!

Jag har lite problem med att logga in på Aegean M&B på deras hemsida. Jag hittar inte någon länk för att kunna se hur mitt saldo ser ut.
Det hade varit intressant att få veta om min senaste resa med SAS samt min hotellbokning med Aegean/Booking.com som jag gjorde för en stund sedan. Fint med dubbla poäng under deras kampanj.

Hur ser det ut med lounger och fast track i Sverige och Norge när jag får min guldstatus? Fungerar det på de flesta flygplatserna och inom *A eller fungerar det endast ibland?
Vad har ni för erfarenheter? Jag är främst intresserad av erfarenheter för resor i Sverige och Norge med SAS samt loungemöjligheter på resor till Hong Kong, Bangkok och San Francisco?

Ha en trevlig kväll!

Hur ser det ut med lounger och fast track i Sverige och Norge när jag får min guldstatus? Fungerar det på de flesta flygplatserna och inom *A eller fungerar det endast ibland?
Vad har ni för erfarenheter? Jag är främst intresserad av erfarenheter för resor i Sverige och Norge med SAS samt loungemöjligheter på resor till Hong Kong, Bangkok och San Francisco?

Vilken fast track i Sverige och Norge är det du tänker på att du ska ha tillgång till med ett A3 *G?

Som *A G får man såvitt jag förstår möjlighet att använda sig av BC incheckning, FT och tillgång till lounge men en del bolag har vissa restriktioner. Det gäller främst ARN, GOT, CPH och OSL.

Som *A G får man såvitt jag förstår möjlighet att använda sig av BC incheckning, FT och tillgång till lounge men en del bolag har vissa restriktioner. Det gäller främst ARN, GOT, CPH och OSL.

Fast track är ingen officiell förmån inom Star Alliance, men du har helt rätt i att incheckning på Business/First/*G och även tillgång till *G-lounger är förmåner.

Fick mitt guldkort idag! :) Gäller till 12/2016
Blott några dagar innan resa med TK ARN-IST / IST-PVG, ska bli gött att titta till CIP loungen i Istanbul med kort i hand.

Qualifying Flight: 2013-04-11
Card Upgrade: 2013-04-15
Card Received: 2013-05-28
Card Expiration: 12/2016

Last edited:
Det här gick ju lite fortare än väntat...

Qualifying Flight: 2013-05-08 GOT-FRA(LH)
Card Upgrade: 2013-05-10
Card Received: 2013-05-28
Card. exp.: 2016-12

Samma här. Imponerad av grekerna!

Qualifying Flight: 2013-05-10 CLT-STT US Y
Card Upgrade: 2013-05-15
Card Received: 2013-05-29
Card. exp.: 2016-12

Toppen