Senaste nytt

Aegean Miles&Bonus intjäningsfrågor tråden

Har två flygningar som inte gått in som de skall.
Försökt att efterregistrera och inget har hänt på ca 4 veckor.
Har skickat två meddelanden till dem, men inget svar. Det första skickade jag väl för drygt två vekor sedan.
Är det normalt sett så segt att få in poängen och har de kass customer support?

//Jocke

Haha, jag älskar detta forum. :)

Nu har även jag anmält mig för Aegans m&b, jag tror faktiskt att jag kör nästa Asienresa på det för att säkra ett *G till (lågkonjukturen gör att min ebg intjäning inte går lika fort som tidigare). Får dock vänta till september, ska då till Shanghai och sen vidare inom Kina och kommer säkert be om hjälp här för att maximera poängen på den resan. ;)

Eller ska man ta det redan på småfjuttar som ARN-VIE och ARN-NCE?

Hur skall man hitta en billig resa med SAS som är giltig/poäng givande på A3 enligt nedanstående?

Economy Discounted Y, S, B, E, M, H, Q, V 100%

Har försökt hitta resor på HEL/CPH från ARN men hamnar bara på priser över 1800 sek...:confused::mad:

Från och med imorgon blir det ändring på detta hos Aegean och nästan samtliga av SAS bokningsklasser kommer att ge minst 600 miles. Vad är R och N för klasser?

SAS.png

Nu måste det bara vara för bra för att stämma? Bokningsklass "A" T/R ARN-LPA i November kostar 4.432SEK och ger ca 11.000miles till A3. Inkl bonusen man får när man skaffar kortet har man 12.000miles!

Nu måste det bara vara för bra för att stämma? Bokningsklass "A" T/R ARN-LPA i November kostar 4.432SEK och ger ca 11.000miles till A3. Inkl bonusen man får när man skaffar kortet har man 12.000miles!

Möjligt att göra den flygningen 2 helger på raken och bli *G.
Enda man oroa sig för är "If it sounds to good to be true, it's probably to good to be true".

Toppen