Senaste nytt

Aegean Miles&Bonus intjäningsfrågor tråden

Palazzi

Medlem
2.697kr T/R är billigast ARN-CPH i Q. ARN-HEL kostar 3.262kr T/R i Q.

Tror tyvärr inte att du kommer undan billigare... Blir inte många miles för den hel del extra pengar.
 

TjudöBoy

Medlem
Hmm, kanske d e lika bra att "casha" ut A3 poängen på en bonusresa i C å försöka hitta en "billig" retur med A3 så får man ju sin aktivitet!?
 

FFS

Medlem
Varför tramsas med SAS när de billigaste SWISS biljetterna ger 500 miles per leg...

Skulle du kunna ge ett exempel. Jag tror att jag inom kort kommer att ha ca 19600 a3-poäng. Skulle sitta fint med en billig rea från ARN för att knyta ihop säcken
 

Jonas C

Medlem
Skulle du kunna ge ett exempel. Jag tror att jag inom kort kommer att ha ca 19600 a3-poäng. Skulle sitta fint med en billig rea från ARN för att knyta ihop säcken

Du kan till exempel flyga ARN-ZRH-LIS för 1640kr. Då hinner du även slå över till Guld under resan. SWISS är dock ganska restriktiva med att komma in i loungen utan kort, men ber du snällt kanske det går. :)
 

joa

Medlem
Ligger med plattan i sängen så jag har inte tillgång till mina bokningsklasser nu.
Mitt Thai gold går strax ut och jag kommer inte att kunna kvalificera för en ny period pga av kommande pappaledighet.
Ska dock flyga till kina med SAS nästa lördag och sedan till Dallas med LH en par vckor senare. Bokningsklasserna ger mig i alla fall fulla poäng på Thai men det kommer inte att räcka. Kan jag hinna lösa det för att bli guld hos Aegean på dessa resor och hur gör jag det med så kortvarsel? Och hur länge gäller guld där?
Båda resorna är i ekonomi.
 
Toppen