Jag håller med allt Alx säger, men jag tycker fortfarande att salladsost är bullshit. Det heter fetaost, oavsett var den är gjord.
Hej, ny på forumet. Har kört Aegean och är nu ykna 300 poäng från 20.000. Någon som vet ett snabbt sätt att skrapa ihop några ströpöäng på Aegean? Annars får jag vänta och göra en resa till innan jag passerar guldnivån...
Hyrbil hos Hertz eller ny ryggsäck från Eastpak kanske?
Ger det verkligen statusmiles hos Aegean? Det brukar bara vara resande som ger statusmiles så jag tycker nog det är bättre att flyga någonstans. Så länge du reser på en biljett som ger poäng så bör det ju gå med vilken sträcka som helst.
Nej, sedan december förra året har Austrian använt flygplan med refitted Business class (nya Business class).vad jag kan tyda är det gamla C på OS till DXB, både hem och dit.
Har uppnått A3 Guld nyligen och väntar på kortet.
Min plan är att återgå till att kreditera EB mina framtida miles och ställer lite frågor kring det.
Förutsättningar:
Inköp biljett - ponera att jag köper en biljett med SK i Y från CPH och vid inköpstillfället regar mitt EB-konto
Incheckning - knallar fram till incheck för C-class. Här antar jag att jag måste visa mitt A3G då jag bara har en Y-class biljett? Vidare vill jag inte att de regar om mina miles till A3 men jag vill ändå att det ska stå *AG på boardingkortet. Hur går detta ihop?
Fast Track CPH - kan den utnyttjas med ovanstående parametrar?
Loungeaccess CPH - förutsätter att jag kan använda bägge SK-loungerna på CPH
Tacksam för klargjörande