Senaste nytt

Aegean GOLD - När kommer kortet?

12/2015 stämmer. Året du uppnår guld hos A3 samt de tre efterföljande åren får *G status!

Om grekerna som i GOTATH fall inte hinner få till statusuppgraderingen innan årsskiftet trots kvalificering bara dagar innan årsskiftet kan man som han få 2012 som kvalificeringsår och därmed fyra HELA år. Visst är det osannolikt bra?! :)

Så nu har mitt guldkort med väsktagg anlänt! Fick guldstatus 2 Februari som påpekat tidigare och kortet kom idag 27/2 så 25 dagar :) Bifogar bilder på innehållet:

IMG_1546.jpg
IMG_1547.jpg
IMG_1549.jpg

AHO skrev:Kanske tack vare Grekland fick klartecken av nödlån från EU nyligen?"

Hahaha...så sant så. Hoppas dock att A3 klarar sig från krisen. Vad jag förstått på årsrapporter gjorde de ett negativt helårsresultat, men tappet var inte lika stort som för 2010. Skulle de mot förmodan konka så borde väl vi A3 G medlemmar få statusmatcha med t ex. SAS som Spanairs motsvarande fick göra. Gäller bara att sätta sprätt på poängen.

Någon som för övrigt vet vad som händer om jag t ex. plockat ut en bonusresa med SAS för A3 poäng och fått den bekräftad. Vad händer då om t ex. A3 går i konkurs? Blir min bokning då annulerad? Lite OT men passar på att fråga experterna här....:)

Toppen