Det får jag nog aldrig veta. Ja, det blev klass I.Om allt gick bra och du fick bekräftelsen så ska det stå klass I nu.
Undrar bara om det nu fanns platser eller om de släppte platserna tack vare ditt mejl och samtal.
Det får jag nog aldrig veta. Ja, det blev klass I.Om allt gick bra och du fick bekräftelsen så ska det stå klass I nu.
Undrar bara om det nu fanns platser eller om de släppte platserna tack vare ditt mejl och samtal.
Det går från London du kan ta en sen kvällsflight som landar typ 0430 i Athen och sen ta flighten till Stockholm på morgonen, dock inget jag skulle rekommendera.Bokade en novembertripp till Stockholm från Berlin för ca 1000 kronor jämnt enkel resa. Via Aten-Thessaloniki-Aten, så inget man kan berätta för människor ute i den vanliga världen utan att bli sedd som tokstolle.
Tycker 1000 kr för de 4 segmenten (P-klass så bara 200 p per segment men enbart ute efter just segmenten) är prisvärt i sig, men får jag igenom uppgraderingskupongerna idag blir det ju ännu bättre.
Ett problem som åtminstone inte jag kunnat lösa med Aegean hittills, är om det finns någon förbindelse från/till Nordeuropa som inte skulle kräva övernattning i Grekland om man vill göra 4 segment efter varandra eller på en dag?
Nu ligger flygplatshotellen i t.ex. Thessaloniki runt 50 euro i pris, men Sofitel i Aten som jag provade förra året ligger på 150 euro nånting, ingen stor summa i sig men förtar känslan av klipp när man gör sitt segment run...
Tillägg: Ja, alla 4 kupongerna gick igenom utan problem. Får som vanligt poäng/segment enligt P-klass dock. Lade eventuellt inlägget i fel tråd men det passar ju kanske likaväl här.
Det går från London du kan ta en sen kvällsflight som landar typ 0430 i Athen och sen ta flighten till Stockholm på morgonen, dock inget jag skulle rekommendera.
Jag har för mig man landar vid 9 så det är samma plan man ska med i så fall. Tror dock Minimum Connection Time kan vara ett problem i London. Det går ju att boka som 2 biljetter dock och chansa.Hm..du menar att man åker ARN-ATH-LHR dagen före? Hinner man vända med samma flyg på LHR då, för jag antar att det är det flyget man kommer till LHR med, eller finns 3+ dagliga avgångar ATH-LHR?
Ja då kanske det är mer smärtfritt med övernattningTänkte om det ev. gick att göra på en dag med hjälp av positioneringsflyg och sedan göra fyra inrikes A3-sträckor på dagen och sedan hem med valfri positioneringsvgång.