Boka direkt, kräver I klass som kan ta slut.Ringer ni och bokar uppgraderingarna direkt eller avvaktar till strax innan avgång? Min biljett gäller om fyra månader och jag har fortfarande inte sätt att de dragit kupongerna eller att jag fått bekräftelsen.
Precis, ring direkt, varför skulle man avvakta?
När jag använde mina voucher första gången för några månader sedan, så tog det flera dagar innan bekräftelsen kom och enligt kundtjänsten var jag först på väntelistan. Men nu var allt klart och bekräftat på 5 min.
I klass krävs.Jag är inne på vecka tre nu och har svårt att tro att alla platser i business skulle vara slutsålda 4 månader i förväg. Avser CPH - ATH.
Sist jag gjorde samma sak fanns det lediga platser men ändå fick jag inte uppgraderingen. Därav min fråga om man ska avvakta.
I klass krävs.
I = bokningsklassen för Business Class awards. Krävs att det finns bonusplatser i Business för att kunna använda upgrade vouchers.Nu har jag läst igenom hela informationen som står på kupongen men finner inget om I klass. Ska räcka med betald ekonomiklass biljett.
Finns det något sätt att se det eller är det bara att ringa igen och hoppas?I = bokningsklassen för Business Class awards. Krävs att det finns bonusplatser i Business för att kunna använda upgrade vouchers.
Skaffa ExpertFlyer eller sök via Uniteds hemsida.Finns det något sätt att se det eller är det bara att ringa igen och hoppas?
Jag är inne på vecka tre nu och har svårt att tro att alla platser i business skulle vara slutsålda 4 månader i förväg. Avser CPH - ATH.
Sist jag gjorde samma sak fanns det lediga platser men ändå fick jag inte uppgraderingen. Därav min fråga om man ska avvakta.