Senaste nytt

Access till Sky Team lounger

SAS kontrakt loungen på CDG ser jag inte så mycket kommentarer om än, är den något att ha? Kan man komma tidigt och tänka att man får en vettig måltid där eller ska man bara ge sig på att försöka fånga en croissant på stan innan man åker?
Jag tycker den var bra när jag var där för någon vecka sedan. bättre än SAS egna lounger. Fanns 3 olika varmrätter att välja mellan, bla Boef borgignon, tikka masala och nån pasta. Bra dryckesutbud. Kanske inte skulle vara där i timmar men spenderade nog själv 2 timmar där nu senast.

Edit rättstavning

Håller men ovan talare efter ett antal besök i longen. Matutbudet har dem flesta gångerna varit bra och verkar alltid vara tre varma rätter som erbjuds.
Finns även några platser där man kan arbeta hyfsat okej i någon timme.

Men hade inte åkt in tidigare till CDG för att besöka loungen.

• Gilla
Reactions: pep
Jag tycker den var bra när jag var där för någon vecka sedan. bättre än SAS egna lounger. Fanns 3 olika varmrätter att välja mellan, bla Boef borgignon, tikka masala och nån pasta. Bra dryckesutbud. Kanske inte skulle vara där i timmar men spenderade nog själv 2 timmar där nu senast.

Edit rättstavning
Jag var där i fredgags, och även frukosten var helt OK.

Rejält med folk när jag kom dit, men det tunnade ut rätt så snabbt.

Men håller med tidigare talare, skulle inte åka ut i förväg bara för lounge. Dessutom har jag bestämt för mig att det stod något om max 3 timmar före avgång.

Toppen