Diamond-in-the-ruff
Medlem
De släpper in SAS pax från 3:45 pm. Boardingkortet kontrollerades noga innan det fick blippas för att komma in.vidare med SAS till CPH. På SFO förstår jag det som att det är AF-loungen som gäller
De släpper in SAS pax från 3:45 pm. Boardingkortet kontrollerades noga innan det fick blippas för att komma in.vidare med SAS till CPH. På SFO förstår jag det som att det är AF-loungen som gäller
Ingen lounge på HEL när man flyger SASHur är det med lounge i HEL nu för tiden om man är LBG och flyger med SAS?
Tråkigt, hade hoppats på att Sky team skulle ge nya möjligheter efter att SAS stängde sin i samband med Corona.Ingen lounge på HEL när man flyger SAS
HEL är en Oneworld hub och inget Skyteam-bolag har nån lounge där.Tråkigt, hade hoppats på att Sky team skulle ge nya möjligheter efter att SAS stängde sin i samband med Corona.
HEL är en Oneworld hub och inget Skyteam-bolag har nån lounge där.
Jo, lite åt det hållet jag hade hoppats… borde ändå vara en hel del affärsresenärer mellan ARN och HEL bl.a. som skulle se ett mervärde i det.Nej men Skyteamresenärer med AF/KLM kan gå till Aspire, det är bara sas som inte erbjuder sina resenärer något. Och i den lounge kan man ju få lite gammal SAS-flärd om man vill.
Jo, lite åt det hållet jag hade hoppats… borde ändå vara en hel del affärsresenärer mellan ARN och HEL bl.a. som skulle se ett mervärde i det.