Tommy Palomäki
Medlem
Ok, idag kom detta svar:
Vi kan redan nu meddela att vi dessvärre inte har kunnat spåra din transaktion i vårt system, vilket innebär att du inte var inloggad vid tiden för inköpet. För att kunna tjäna poäng när du handlar på SAS EuroBonus Webshopping Portal så måste du vara inloggad och handla via de länkar som finns på portalen (Gå till Butik). Köpet måste slutföras inom samma inloggningstillfälle. Det är dessutom viktigt att dina sk cookiesinställningar på datorn är aktiva för att köp skall registreras.
Har du några frågor hör gärna av dig igen.
Vänliga hälsningar,
Jessica
SAS EuroBonus Webshopping Portal Kundservice
--------------------------------------------------------------------------------
Vilket skitsnack. Ganska lätt för Jessica och SAS / Lensway att "bara" säga så, hur ska jag kunna bevisa motsatsen?
Finns det ingen annan än Jessica som jobbar där. Varje gång när jag kontaktat SAS Webshopping portalen är det Jessica som svarar.