Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

Ok, idag kom detta svar:

Vi kan redan nu meddela att vi dessvärre inte har kunnat spåra din transaktion i vårt system, vilket innebär att du inte var inloggad vid tiden för inköpet. För att kunna tjäna poäng när du handlar på SAS EuroBonus Webshopping Portal så måste du vara inloggad och handla via de länkar som finns på portalen (Gå till Butik). Köpet måste slutföras inom samma inloggningstillfälle. Det är dessutom viktigt att dina sk cookiesinställningar på datorn är aktiva för att köp skall registreras.

Har du några frågor hör gärna av dig igen.

Vänliga hälsningar,
Jessica
SAS EuroBonus Webshopping Portal Kundservice

--------------------------------------------------------------------------------

Vilket skitsnack. Ganska lätt för Jessica och SAS / Lensway att "bara" säga så, hur ska jag kunna bevisa motsatsen?

Finns det ingen annan än Jessica som jobbar där. Varje gång när jag kontaktat SAS Webshopping portalen är det Jessica som svarar. :cool:

Tycker det låter som en mindre bra idé att "mailbomba" dom efter 60 dagar. Vinner inget på att överösa dom med mail i onödan. De gånger jag haft problem att få in poäng efter 60 dagar har det räckt med ett mail så har det löst sig även om de ofta vill ha bekräftelse på att man gjort beställningen. Så länge poängen ligger under mina transaktioner som kommande så är det nog lugnt om man bara ber dom fixa detta.

Man kommer ofta mycket längr eom man är ödmjuk än om man försöker ställa till oreda. Bra exempel på det är väl Senator och incidenten med ett missat flyg på väg hem till Sverige, jämfört med den andar personen som gick bananas över det hela.

Jag kan ha tolkat fel men uppfattade det hela att allt gjorts rätt och svaret blev 'inte kunnat spåra din transaktion'.

Jag kan ha tolkat fel men uppfattade det hela att allt gjorts rätt och svaret blev 'inte kunnat spåra din transaktion'.

Framgår ju inte om Mr.C hade poängen under kommande transaktioner eller ej. Jag har en screenshot på den sidan samt alla orderbekräftelser kvar. Räknar med att det inte kommer vara några problem att få poängen, efter att jag kontaktat dom om ca 1 månad. Skulle bli väldigt förvånad om det dyker upp poäng på EB-kontot innan dess.

Framgår ju inte om Mr.C hade poängen under kommande transaktioner eller ej. Jag har en screenshot på den sidan samt alla orderbekräftelser kvar. Räknar med att det inte kommer vara några problem att få poängen, efter att jag kontaktat dom om ca 1 månad. Skulle bli väldigt förvånad om det dyker upp poäng på EB-kontot innan dess.

Ledsen om jag varit otydlig, men det finns inget i "kommande transaktioner" hos mig, så det har helt enkelt inte rgistrerats någon stans, om det hade funnits där hade jag inte varit orolig eller tveksam på att poängen skulle komma in!
Så jag antar att jag nu inte kan göra något alls. Inte för att det är hela världen, då handsprayen faktiskt tjänar ett syfte, surt sa räven att man inte får sina 750p, det är mer grejen att man inte får det man ska!
Tänkte inte alls på att "logga" köpet med printscreens m.m. men man lär sig något varje dag! :eek:

Jag gjorde några köp runt kl 8 på morgonen den 13 augusti, och dessa finns inte heller med under kommande transaktioner. Jag vet med säkerhet att jag gjorde köpen genom EB-portalen. Jag undrar om de tog bort tradedoubler-kopplingen eller något i den stilen innan de ändrade vilkoren den 13 augusti, därav problemet med saknade poster i kommande transaktioner. Jag väntar också på svar från Jessica. Det hon har sagt hittills har varit enligt samma standardmail som ni har fått.

Ledsen om jag varit otydlig, men det finns inget i "kommande transaktioner" hos mig, så det har helt enkelt inte rgistrerats någon stans, om det hade funnits där hade jag inte varit orolig eller tveksam på att poängen skulle komma in!
under inkclub dealen så fick jag aldrig några poäng under kommande transaktioner, men loggade in för varje köp. "Jessica" löste det på ett bra sätt senare efter diverse mail och verifikationer. Så hoppet är inte ute för er heller..

För min del fattas det 8 köp under 13/8 som inte finns på "kommande transaktioner" men som jag skrev - 60 dgr har inte gått ännu så jag ligger lågt tills dess.

Fick mail idag från Jessica som sa att tyvärr dina inköp från den 13 augusti (som jag skickat in kvitton på) tyvärr inte finns registrerade, således kommer inga poäng betalas ut för dem. Så det verkar som köp gjorda t.o.m 12 augusti (som jag har underkommande överföringar) är ok, men 13e och framåt är kört. Trots att länken togs bort först kvällen 13e. Vet inte om jag orkar bestrida, har ju inga mer bevis än kvitton som ju tyvärr inte bevisar att jag köpt via SAS-shoppen (vilket jag såklart gjorde).

Toppen