Mycket trevlig kvinna är min åsikt utifrån vår mailkorrespondans under året som gott.Jessica har nog som sagt fullt upp på dagarna.
Varför inte anordna en speciell Business.se träff med Jessica.?Borde vi kanske starta en separat tråd om Jessica?![]()
Fick ett svar idag. Dock ser det ju ut som det kan ta lite tidSå vi får se om dom kommer igåg mig i mitten av oktober.
Tack för att du skickade orderbekräftelsen så omgående. Vi kommer att påbörja den tekniska undersökningen av ditt inköp hos Lensway då 60 dagar passerat från inköpstillfället. Tyvärr kan undersökningen ta flera veckor men vi kommer självfallet att hålla dig underättad under tiden samt ge besked så fort vi har fått bekräftelse.
Har du frågor under tiden hör gärna av dig igen. Vi hoppas att du fortsätter att utnyttja de fina erbjudanden som finns på SAS EuroBonus Webshopping Portal.
Vänliga hälsningar,
Jessica
SAS EuroBonus Webshopping Portal Kundservice
--------------------------------------------------------------------------------
Ok, idag kom detta svar:
Vi kan redan nu meddela att vi dessvärre inte har kunnat spåra din transaktion i vårt system, vilket innebär att du inte var inloggad vid tiden för inköpet. För att kunna tjäna poäng när du handlar på SAS EuroBonus Webshopping Portal så måste du vara inloggad och handla via de länkar som finns på portalen (Gå till Butik). Köpet måste slutföras inom samma inloggningstillfälle. Det är dessutom viktigt att dina sk cookiesinställningar på datorn är aktiva för att köp skall registreras.
Har du några frågor hör gärna av dig igen.
Vänliga hälsningar,
Jessica
SAS EuroBonus Webshopping Portal Kundservice
--------------------------------------------------------------------------------
Vilket skitsnack. Ganska lätt för Jessica och SAS / Lensway att "bara" säga så, hur ska jag kunna bevisa motsatsen?
Tycker vi alla börjar mailabomba de när 60 dagar har gått men nä det finns inte mycket vi har att sätta emot dock vet jag att jag varit inloggad vid varje tillfälle och av mig kommer få de uppåt 100 mail.