Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

Fick samma svar ;)

Och så ni vet så går det inte att kombinera inkclub´s happy hour med SAS :(
 
Last edited:
Fick ett svar idag. Dock ser det ju ut som det kan ta lite tid :rolleyes: Så vi får se om dom kommer igåg mig i mitten av oktober. ;)

Tack för att du skickade orderbekräftelsen så omgående. Vi kommer att påbörja den tekniska undersökningen av ditt inköp hos Lensway då 60 dagar passerat från inköpstillfället. Tyvärr kan undersökningen ta flera veckor men vi kommer självfallet att hålla dig underättad under tiden samt ge besked så fort vi har fått bekräftelse.

Har du frågor under tiden hör gärna av dig igen. Vi hoppas att du fortsätter att utnyttja de fina erbjudanden som finns på SAS EuroBonus Webshopping Portal.

Vänliga hälsningar,

Jessica
SAS EuroBonus Webshopping Portal Kundservice


--------------------------------------------------------------------------------

Ok, idag kom detta svar:


Vi kan redan nu meddela att vi dessvärre inte har kunnat spåra din transaktion i vårt system, vilket innebär att du inte var inloggad vid tiden för inköpet. För att kunna tjäna poäng när du handlar på SAS EuroBonus Webshopping Portal så måste du vara inloggad och handla via de länkar som finns på portalen (Gå till Butik). Köpet måste slutföras inom samma inloggningstillfälle. Det är dessutom viktigt att dina sk cookiesinställningar på datorn är aktiva för att köp skall registreras.

Har du några frågor hör gärna av dig igen.

Vänliga hälsningar,
Jessica
SAS EuroBonus Webshopping Portal Kundservice


--------------------------------------------------------------------------------

Vilket skitsnack. Ganska lätt för Jessica och SAS / Lensway att "bara" säga så, hur ska jag kunna bevisa motsatsen?
 
Angående InkClub:
450 poäng per köp

För att få poäng hos InkClub måste du betala dina ordrar med kort (ej faktura) och handla för minst 100 kr. Du får inga poäng för beställningar under 100 kr och erbjudandet får utnyttjas max 2 gånger per månad per medlem.
 

Ok, idag kom detta svar:


Vi kan redan nu meddela att vi dessvärre inte har kunnat spåra din transaktion i vårt system, vilket innebär att du inte var inloggad vid tiden för inköpet. För att kunna tjäna poäng när du handlar på SAS EuroBonus Webshopping Portal så måste du vara inloggad och handla via de länkar som finns på portalen (Gå till Butik). Köpet måste slutföras inom samma inloggningstillfälle. Det är dessutom viktigt att dina sk cookiesinställningar på datorn är aktiva för att köp skall registreras.

Har du några frågor hör gärna av dig igen.

Vänliga hälsningar,
Jessica
SAS EuroBonus Webshopping Portal Kundservice


--------------------------------------------------------------------------------

Vilket skitsnack. Ganska lätt för Jessica och SAS / Lensway att "bara" säga så, hur ska jag kunna bevisa motsatsen?

Tycker vi alla börjar mailabomba de när 60 dagar har gått men nä det finns inte mycket vi har att sätta emot dock vet jag att jag varit inloggad vid varje tillfälle och av mig kommer få de uppåt 100 mail.
 
Tycker vi alla börjar mailabomba de när 60 dagar har gått men nä det finns inte mycket vi har att sätta emot dock vet jag att jag varit inloggad vid varje tillfälle och av mig kommer få de uppåt 100 mail.

Tycker det låter som en mindre bra idé att "mailbomba" dom efter 60 dagar. Vinner inget på att överösa dom med mail i onödan. De gånger jag haft problem att få in poäng efter 60 dagar har det räckt med ett mail så har det löst sig även om de ofta vill ha bekräftelse på att man gjort beställningen. Så länge poängen ligger under mina transaktioner som kommande så är det nog lugnt om man bara ber dom fixa detta.

Man kommer ofta mycket längr eom man är ödmjuk än om man försöker ställa till oreda. Bra exempel på det är väl Senator och incidenten med ett missat flyg på väg hem till Sverige, jämfört med den andar personen som gick bananas över det hela.
 
Toppen