Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

Smart val att maila @bnr . Blev lite tryckt stämning i telefonen när de frågade om vilken min order var följt av "stämmer det att du har beställt XX antal linsfodral i enskilda försändelser?"
Haha, det ser onekligen lite avvikande ut... SEB Korts (som utfärdar SAS EBMC) var som sagt också rätt nyfikna...

Nån som haft problem att få in sina poäng idag? Jag lade två ordrar igår och de gick klockrent, sedan tre till efter midnatt och de har inte kommit in till varken EB-shopping-portalen eller mitt EB-konto ännu.

Lensway verkade dessutom få mina uppgifter från portalen, de var förifyllda.

Det kommer inte från portalen. Det är för att du någon gång tidigare handlat från en webbshop som använder klarna. Deras affärsidé är nu att koppla ihop alla dina köp för att skapa en fullständig profil av dig, och som bonus fyller de i de detaljerna åt dig..

Nån som haft problem att få in sina poäng idag? Jag lade två ordrar igår och de gick klockrent, sedan tre till efter midnatt och de har inte kommit in till varken EB-shopping-portalen eller mitt EB-konto ännu.
Hand upp!
Jag har lagt tre ordrar totalt. Samtliga efter midnatt inatt. Inget spår i shoppingportalen eller på kontot.

Jag gjorde några köp igår som gick igenom på ett par timmar. Sen ett till i morse där poängen satt på Eurobonus kontot inom 1 timme. Gjorde sen strax innan lunch 5 köp till, dessa syns över huvud taget inte på shoppingportalen eller Eurobonus...

Toppen