Tack. Ej registrerade köp? Är det Framtida transaktioner du menar så syns det inget från Lensway där.
Nu dök poängen upp under mina intjänade poäng, tog drygt en timme.Beställde en linsvätska tidigare idag. Bekräftelsemail från Lensway, men inga poäng registrerade än. Får jag in poängen så lär det bli några linsfodral också
Tack för tipset!
Lensway verkar alltså ha problem att hantera flera identiska beställningar gjorda på samma dag. Jag gjorde ett tiotal med varierande innehåll (behöver produkterna) och har bara fått bekräftelse på en av varje sort. Dock har jag fått poäng för alla men det har även dragits pengar på kortet för alla.
Har haft mejlkontakt med kundtjänst som ej tycks förstå problemet, de vidhåller att det bara finns tre beställningar trots skärmdump som visar att de har tagit betalt för tio. Jag vet att man inte ska väcka sovande björnar i onödan, men i det här fallet vill jag faktiskt ha grejerna jag har betalat för och inte bara poängen...
Om du har betalt för grejerna kommer du antingen att få grejerna eller få tillbaka pengarna. Beställ i lite långsammare takt så ordnar det sig säkertLensway verkar alltså ha problem att hantera flera identiska beställningar gjorda på samma dag. Jag gjorde ett tiotal med varierande innehåll (behöver produkterna) och har bara fått bekräftelse på en av varje sort. Dock har jag fått poäng för alla men det har även dragits pengar på kortet för alla.
Har haft mejlkontakt med kundtjänst som ej tycks förstå problemet, de vidhåller att det bara finns tre beställningar trots skärmdump som visar att de har tagit betalt för tio. Jag vet att man inte ska väcka sovande björnar i onödan, men i det här fallet vill jag faktiskt ha grejerna jag har betalat för och inte bara poängen...
Jag har bara fått en enda bekräftelse av mina 6 köp, men har fått poäng för alla 6 och fått leveransaviseringar som sms för alla köpen.Hmm, jag valde faktura från Klarna. Blir visserligen extrapyssel att betala men å andra sidan har jag bara fått bekräftelse på två beställningar men poäng för tio.
Jag vet att man inte ska väcka sovande björnar i onödan