Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

Tack. Ej registrerade köp? Är det Framtida transaktioner du menar så syns det inget från Lensway där.

I shoppingportalen finns en funktion för att anmäla köp som av någon anledning inte genererat poäng, typ liknade retro claim. I denna meny finns två "flikar" (registrerade och ej registrerade köp). Kolla på fliken ej registrerade köp och se om du finner dina köp där.

Jag har som sagt gjort mina köp på min iPad och det har fungerat.
 
  • Gilla
Reactions: erc
Gjorde tio beställningar på morgonen. Poängen på in på euronbonuskontot inom en halvtimme men bara två bekräftelsemail från Lensway.
 
Lensway verkar alltså ha problem att hantera flera identiska beställningar gjorda på samma dag. Jag gjorde ett tiotal med varierande innehåll (behöver produkterna) och har bara fått bekräftelse på en av varje sort. Dock har jag fått poäng för alla men det har även dragits pengar på kortet för alla.

Har haft mejlkontakt med kundtjänst som ej tycks förstå problemet, de vidhåller att det bara finns tre beställningar trots skärmdump som visar att de har tagit betalt för tio. Jag vet att man inte ska väcka sovande björnar i onödan, men i det här fallet vill jag faktiskt ha grejerna jag har betalat för och inte bara poängen...
 
Lensway verkar alltså ha problem att hantera flera identiska beställningar gjorda på samma dag. Jag gjorde ett tiotal med varierande innehåll (behöver produkterna) och har bara fått bekräftelse på en av varje sort. Dock har jag fått poäng för alla men det har även dragits pengar på kortet för alla.

Har haft mejlkontakt med kundtjänst som ej tycks förstå problemet, de vidhåller att det bara finns tre beställningar trots skärmdump som visar att de har tagit betalt för tio. Jag vet att man inte ska väcka sovande björnar i onödan, men i det här fallet vill jag faktiskt ha grejerna jag har betalat för och inte bara poängen...

Hmm, jag valde faktura från Klarna. Blir visserligen extrapyssel att betala men å andra sidan har jag bara fått bekräftelse på två beställningar men poäng för tio.
 
Lensway verkar alltså ha problem att hantera flera identiska beställningar gjorda på samma dag. Jag gjorde ett tiotal med varierande innehåll (behöver produkterna) och har bara fått bekräftelse på en av varje sort. Dock har jag fått poäng för alla men det har även dragits pengar på kortet för alla.

Har haft mejlkontakt med kundtjänst som ej tycks förstå problemet, de vidhåller att det bara finns tre beställningar trots skärmdump som visar att de har tagit betalt för tio. Jag vet att man inte ska väcka sovande björnar i onödan, men i det här fallet vill jag faktiskt ha grejerna jag har betalat för och inte bara poängen...
Om du har betalt för grejerna kommer du antingen att få grejerna eller få tillbaka pengarna. Beställ i lite långsammare takt så ordnar det sig säkert :)
 
Hmm, jag valde faktura från Klarna. Blir visserligen extrapyssel att betala men å andra sidan har jag bara fått bekräftelse på två beställningar men poäng för tio.
Jag har bara fått en enda bekräftelse av mina 6 köp, men har fått poäng för alla 6 och fått leveransaviseringar som sms för alla köpen.
 
Toppen