Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

Jag gjorde ett köp tidigare idag. Fick inget bekräftelsemail gällande EB-poäng och köpet syntes inte under mina transaktioner på portalen. Däremot när jag kollade SAS-kontot nu precis så såg jag att jag fått in 276 poäng.

Gjorde tre köp under eftermiddagen. En bekräftelse från LensWay, inget från EB. Såg nu att poäng för alla tre köpen dykt upp på kontot.

Här rasar det in poäng.

Fick ett första linsfodral levererat i brevlådan idag. Den är underbar! Måste ha fler!

Gjorde ett köp strax efter klockan 20 och under en timme senare har jag fått mail om att mitt köp har gett poäng, samt att de är insatta på mitt konto! Härligt!

Har någon genomfört poänggenererande köp via en iPhone/iPad och Safari?

Gjorde just ett köp med det dyker icke upp i "framtida transaktioner".

Är på resande fot och saknar tillgång till dator men kan ju spendera en stund i solstolen med att köpa linsburkar och linsvätska.

Gjorde just ett köp med det dyker icke upp i "framtida transaktioner"

Jag har gjort samtliga mina köp via iPad.

Kolla på ej registrerade köp och se om du finner dem där.

Mina köp kom tämligen fort in på mitt EB-konto.

Jag har gjort samtliga mina köp via iPad.

Kolla på ej registrerade köp och se om du finner dem där.

Mina köp kom tämligen fort in på mitt EB-konto.

Tack. Ej registrerade köp? Är det Framtida transaktioner du menar så syns det inget från Lensway där.

Gjorde just ett köp med det dyker icke upp i "framtida transaktioner".

Är på resande fot och saknar tillgång till dator men kan ju spendera en stund i solstolen med att köpa linsburkar och linsvätska.
Har gjort mina köp på iPhone, har fått poängen också

Beställde en linsvätska tidigare idag. Bekräftelsemail från Lensway, men inga poäng registrerade än. Får jag in poängen så lär det bli några linsfodral också :)

Tack för tipset!

Toppen