Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

Storytel - 600 EB - 49 SEK

Trodde först att man kunde köpa en ljudbok för 49 SEK och få 600 EB varje gång men visade sig att det är ett abonnenmang som ger en rätt att lyssna på en ljudbok.
Erbjudandet för 49 SEK gäller bara nya kunder så går inte att teckna flera abonnemang och säga upp dessa direkt efter men det går utmärkt att köra erbjudandet och få 600 EB för 49 SEK, du får en ljudbok på köpet också

Jaha och nu har Lensway upphört helt med poängintjäning per köp. De kom ju tillbaka efter kraschen (750 poäng per köp) med ordinarie 250 poäng per köp så för mig som använder linser så kunde man dela upp sina linsbeställningar och beställa ett paket i taget och få 250 poäng varje gång men nu har de ändrat till 28 poäng per 100 kr... Tråkigt tråkigt och inte alls lika roligt... Jaja, Lensway fick lära sig den hårda skolan iaf... Tack Lensway för alla poäng som ni ändå delade ut generöst... Det var kul så länge det varade :)

När Inkclub i novermber gav 100 poäng per 100 kr så köpte jag min årskonsumption av bläck och toner där istället för mitt vanliga hak Kontorab.

Förra veckan ramlade 44500 poäng in på kontot.

Lite OT men relaterad lite grann.

Läkare varnar för att dricka handsprit

TV4 Nyheterna skrev:

Problemen med att ungdomar och missbrukare dricker handsprit för att bli fulla har ökat kraftigt på senare år när handspriten blivit allt mer tillgänglig. En beroendeläkare vill nu varna för följderna.

Hoppas ingen här håller på med handspritdrickande. :)

Lite OT men relaterad lite grann.

Hoppas ingen här håller på med handspritdrickande. :)

Jag är tacksam för att du tänker på medlemmarnas hälsa och verkligen bryr dig om vad de köper.
För folkhälsan sett så är väl flygandet det värsta problemet enligt Svenska strålskyddsmyndigheten. Minns inte siffrorna exakt men om varje Svensk flyger typ: 100 timmar longhaul estimerat på världens befolkning så så skulle strålningsinducerad cancer öka med runt 11%.
Jag svär mig fri från siffrorna då e är tagna ur minnet och frågeställningen var rätt ointressant ur min personliga horisont. Frågade en statistiker jag känner och risken/chansen att bli påkörd av en bil var typ 600% högre än att en i ditt rese sällskap skulle drabbas av en strålningsinducerad cancer relaterad till flygning. Tydligen var siffrorna att en släkting mördar dig signifikant högre men kan inte verifiera detta idag då jag inte minns källan.

EDIT:
HUA.. Läste mitt inlägg och insåg att jag nog riskerar att börja titta snett på en del släktingar...

Last edited:
Frågade en statistiker jag känner och risken/chansen att bli påkörd av en bil var typ 600% högre än att en i ditt rese sällskap skulle drabbas av en strålningsinducerad cancer relaterad till flygning. Tydligen var siffrorna att en släkting mördar dig signifikant högre men kan inte verifiera detta idag då jag inte minns källan.

EDIT:
HUA.. Läste mitt inlägg och insåg att jag nog riskerar att börja titta snett på en del släktingar...

Det finns tre typer av lögn.....

Tycker det var länge sedan det fanns några rejält tokiga poängintjäningsmetoder genom shoppingen. Sitter alla inne med sina egna knep eller är en era förbi?

Toppen