Senaste nytt

4 000 poäng vid köp av två enkelresor 14–16 feb

Någon som prövat att boka fler än 2 enkelresor? Visst står det i villkoren om att det är max 2 resor men ibland kan folk ha gjort fel ju ;)
 

flierman

Medlem
Jag är svart idag och kommer inte att klara Svart då jag sagt upp SJ Mastercard. Medlemsår 2021-10 till 2022-10. Visst sker nedgradering från Svart först till Grå eller hur? Så då vore det smartast att trigga denna kampanj efter oktober för att då klara Grå ytterligare ett år sedan? Eftersom jag redan säkrat Grå för 2023 så att säga.
 
Jag är svart idag och kommer inte att klara Svart då jag sagt upp SJ Mastercard. Medlemsår 2021-10 till 2022-10. Visst sker nedgradering från Svart först till Grå eller hur? Så då vore det smartast att trigga denna kampanj efter oktober för att då klara Grå ytterligare ett år sedan? Eftersom jag redan säkrat Grå för 2023 så att säga.
Hur ska du lyckas trigga den i oktober? Så långt har man väl inte gjort tågavgångar bokningsbara?
 

MLG55

Medlem
Hmmm...loggade in på SJ och inser hur mycket poäng jag förlorat genom att inte loggat in för köp av biljetter m.m :oops:
Fanns ju massor av poäng att hämta....

Har haft Nextory i 4 år och inser att jag förlorat nästan 10000 poäng då man får 200p/Månad genom att koppla sitt kort till Nextory

Inser nu att jag är allvarligt skadad i jakten på poäng, när man blir riktigt sur över det :D
 
Toppen