Senaste nytt

30 grader i februari - Conrad Rangali med Hiltonpoäng

Du nämner öl i inlägget om mat. Har du någon koll på vilken öl som finns? Är det bara Carlsberg, Heineken, Budweiser och liknande eller finns det mer smakrikt och kanske lite lokal öl?

Vad spenderade ni dagarna med i huvudsak? Blev det mycket slappande på stranden/solstolen, snorkling, utflykter/äventyr eller annat?

Vad spenderade ni dagarna med i huvudsak? Blev det mycket slappande på stranden/solstolen, snorkling, utflykter/äventyr eller annat?
Mellan frukost och sen eftermiddag blev det mest slappande på stranden/solstolen och snorkling varje dag.

Vi gjorde en halvdagsutflykt, Whale Shark Safari, men såg tyvärr ingen valhaj. De säger att man har 80% chans att få simma med valhaj men vi tillhörde de resterande 20% :( Däremot såg vi en stor manta och flera gäng delfiner varav ett gäng som vi också hann se simma under oss när vi snorklade.

Jag vill börja med att tacka @RonnieK för en fantastisk rapport och för att han har tagit tiden att skriva denna så utförlig. En personligen reflektion är att jag skulle önska vi hade mera av denna typ av inslag på BusinessClass. Jag tror vi alla förstår att för många här på BusinessClass är själva resan lika viktigt som destinationen, men för att bredda publiken utöver "IATA-förkortningspubliken" ;) skulle det vara kul att se flera inslag som detta. Kanske bästa rapporten vi har haft på flera år i mitt tycke. :)

Skall bli kul att höra vad vapendragare @sembl tycker.

Tur att det finns så många kampanjer på Hilton just nu. Trots 11 gratisnätter på Hawaii över nyår, en bokat gratisvecka i Sorrento nu i juni med sambon, samt 2 x 2 gratisnätter i Sorrento för våra respektive förälder så finns det 12 gratisnätter på Maldiverna att använda.

@Maja jag tror en kombodestination är Sri Lanka. Det tittar vi på just nu..

Last edited:
Toppen