Senaste nytt

30 grader i februari - Conrad Rangali med Hiltonpoäng

Som redan nämnts, helt klart världsklass! Det är sånt här som ger mig bra idéer om vart jag ska resa och hur.
Kommer ihåg sommar resorna Jacob gjorde som inspirerade mig till att åka till söderhavet och Rarotonga. Tog mig ca 2 år då att förverkliga den drömmen, får se när man kan förverkliga detta. Helt klart har jag ett mål nu, tyvärr är inte Hilton mitt förstaval som hotellkedja just nu men det kanske får omvärderas.

Än en gång måste jag säga en helt makalös rapport! Som den lilla vinnördiga sommelieren jag nu råkar vara hade det varit trevligt att få veta lite ytterligare om vinsortimentet om möjligheten finns vill säga.

@Senator bokade bara fem nätter med Dr Crook Efter mycket dividerande om att det var för långt med 6 eller fler. Vi tänkte göra ett pitstop i sri lanka då vi flyger med sri lankan i business från singapore men då jag fick napp på att utforska djungel och annat i vietnamn så bär det av dit istället och en natt i Hanoi. Fast mycket kan ändras fram till 18e april då resan påbörjas från charleston.

Applåder till @RonnieK för rapporten då jag slipper läsa på via andra forum inför våran resa.

Än en gång måste jag säga en helt makalös rapport! Som den lilla vinnördiga sommelieren jag nu råkar vara hade det varit trevligt att få veta lite ytterligare om vinsortimentet om möjligheten finns vill säga.
Har varit där ett par gånger och deras utbud av viner är imponerande men ruskigt dyrt. I restaurangerna hittar du vinner från 100$ och uppåt och mycket är från New World. Sen hittar du alla dom dyraste champagnerna samt det bästa från Old World men till priser som inte passar min plånbok i alla fall. Enligt killen som visade mig vinkällaren köps det mesta av ryssar.

Toppen