Senaste nytt

3 x kvalificerande nätter på Strawberry (boka 23-30 oktober 2023)

ekf

Medlem
Kundtjänst påstår att de har gett mig nätterna manuellt... men vare sig hemsida eller app visar fler nätter nu jämfört med tidigare.. och då har jag väntat ett dygn i förhoppning om att det skulle ta en stund att synka...
Idag såg jag att det trillat in extra statusnätter som inte kan förklaras av annat än att någon gjort något någonstans. Kors i taket… jag hade hunnit att gett upp bataljen med kundtjänst…
 

Hubert

Medlem
Kanske en dum fråga men kan man inte se natthistoriken någonstans? I poänghistoriken har jag fått poäng för ett par vistelser i december men jag blev osäker på ifall jag verkligen har fått trippelnätterna enligt kampanjen? Jag tror att totala antalet nätter ökade med en efter senaste vistelsen men jag blev osäker... Bara kundtjänst som kan se det?
 

palmen

Moderator
Kanske en dum fråga men kan man inte se natthistoriken någonstans? I poänghistoriken har jag fått poäng för ett par vistelser i december men jag blev osäker på ifall jag verkligen har fått trippelnätterna enligt kampanjen? Jag tror att totala antalet nätter ökade med en efter senaste vistelsen men jag blev osäker... Bara kundtjänst som kan se det?
Nej man får tyvärr räkna själv.
 
Toppen