Senaste nytt

2 Eurobonus extrapoäng per liter du tankar på Preem

Fått poäng 20:e, 28:e och 29:e från draget Bonuskort innan betalning. Då för mig funkar det fint.

Screenshot_20190130-032613.jpg

Har ej heller fått klumpsumman med poäng som man brukar få i början av månaden. Dock får man ju fortfarande efter varje gång man drar bonuskortet.

Verkar inte trilla in några Preem-poäng, har någon fått poängen eller har aktuell status på problemet?
Samma läge här, inga poäng utöver de som kommer direkt efter tanking. Talade med Preem enligt tidigare post, men har inte fått något till kontot efter detta. Har tankningar under januari, så blir intressant att se i början av februari om det kommer något överhuvudtaget och kanske då för både december och januari på samma gång.

Samma läge här, inga poäng utöver de som kommer direkt efter tanking.

Även jag är i samma situation, har inte fått "klumppoängen" för tankningar i december. Jag får se om det kommer in en klump nu i februari, annars får jag väl ringa kundservice och bråka.

Men jag vill bara dubbelkolla att jag har förstått det rätt: "Klumpen" som kommer (ska komma) in en gång i månaden, är poäng som man får för att man har kopplat ett specifikt kreditkort till Preem/Eurobonus-poängkampanjen, eller hur? De poäng man får när man drar Eurobonus-kortet innan betalning, är de som kommer in efter varje tankning, eller hur?

Om jag ringer och pratar med Preem vill jag så klart inte nämna något om "dubbeldipp", så om inte eurobonus-kortet är inblandat vill jag inte nämna någonting om dessa andra poäng i onödan.

Även jag är i samma situation, har inte fått "klumppoängen" för tankningar i december. Jag får se om det kommer in en klump nu i februari, annars får jag väl ringa kundservice och bråka.

Men jag vill bara dubbelkolla att jag har förstått det rätt: "Klumpen" som kommer (ska komma) in en gång i månaden, är poäng som man får för att man har kopplat ett specifikt kreditkort till Preem/Eurobonus-poängkampanjen, eller hur? De poäng man får när man drar Eurobonus-kortet innan betalning, är de som kommer in efter varje tankning, eller hur?

Om jag ringer och pratar med Preem vill jag så klart inte nämna något om "dubbeldipp", så om inte eurobonus-kortet är inblandat vill jag inte nämna någonting om dessa andra poäng i onödan.

Känner igen din beskrivning i hur jag tolkat det tidigare. När jag läste på SAS och Preems hemsidor efter att inte ha fått poäng i Januari, så är jag inte lika säker på hur det egentligen är tänkt att fungera.

Har inte heller fått ”klumpsumman” sedan november. Upptäckte det precis, har dock fått poäng från EB kortet. Kanske inte går att köra dubbelt längre. Blir antingen på kreditkortet eller EB kortet?

Toppen