Senaste nytt

2 Eurobonus extrapoäng per liter du tankar på Preem

inka

Medlem
200 poäng är rätt. 2*50 för att du drar ditt Eurobonuskort och 2*50 för att du registrerat ditt kreditkort. Sedan får du också som du skriver för din spend. 2*50 för Eurobonuskortet får du ett par dagar efter du tankat och de andra 2*50 efterföljande månad.
Tack! På sas.se under aktivitet, står det samma text för både poäng från det jag dragit Eurobonuskortet och för poäng jag får för registrerat kortet till Preem?
 

lemi

Medlem
Tack! På sas.se under aktivitet, står det samma text för både poäng från det jag dragit Eurobonuskortet och för poäng jag får för registrerat kortet till Preem?
Ja, i appen står det samma text för både Eurobonus och registrerat kort:
Preem Sverige
Extra Points
 

FredLind

Medlem
Inte jag heller - har faktisk noterat detta och kollat någon extra gång. Har det hänt något med villkoren vid årsskiftet? Annars har ju Preem varit bland de mest tillförlitliga med sina poäng.
 

seat56f

Medlem
Inte jag heller - har faktisk noterat detta och kollat någon extra gång. Har det hänt något med villkoren vid årsskiftet? Annars har ju Preem varit bland de mest tillförlitliga med sina poäng.

Villkoren borde ju isf ändrats månadsskiftet nov/dec - det var ju december månads poäng som skulle trillat in för en dryg vecka sedan.
 

pswe

Medlem
Villkoren borde ju isf ändrats månadsskiftet nov/dec - det var ju december månads poäng som skulle trillat in för en dryg vecka sedan.

Frågan är vad vilkoren egentligen sagt tidigare, varit lite luddigt för mig i alla fall om det ska vara dubbeldipp eller inte.
 
Toppen