Valley
Medlem
Tankar inte 3-4 gånger i veckan men 3 gånger i månaden och har använt samma kort i ett år nu utan problem även om jag ofta måste dra Eurobonus-kortet 2-3 gånger innan läsaren tar det.
Jag får byta ut det igen och se om det blir bättre
Tankar inte 3-4 gånger i veckan men 3 gånger i månaden och har använt samma kort i ett år nu utan problem även om jag ofta måste dra Eurobonus-kortet 2-3 gånger innan läsaren tar det.
Först och främst till Preem skulle jag säga då det är de som är din part här och ska betala ut poängen.När man sakar poäng från tankningar vart vänder man sig då?
Är det till SAS eller till Preem tro.
Har bara fått poäng överförda en gång sedan jag reggade kortet på Preem.
Är det poängen från kreditkortet du menar, eller poängen från när du drar ditt EB-kort? Kreditkortspoängen kommer en gang per månad, medan poängen från EB-kortet dyker upp inom ett par dagar.Kontaktade sedan SAS som såg att poängen var på väg för dom samlar ihop alla överföringar från Preem och betalar ut poängen månadsvis.
Jag drar aldrig EB kortet när jag tankar.
Har anslutit mitt EB nr till 2st AMEX SAS kort enligt denna länk: SAS EuroBonus - Preem.se
EuroBonus Extrapoäng
Genom att ansluta ditt SAS EuroBonus-kort registrerar du dig för att samla SAS EuroBonus Extrapoäng när du tankar på Preem.
I samband med detta byter du ut Preems drivmedelsrabatt mot SAS EuroBonus-poäng.
Hur då menar du. På min Preem station går det inte att ”dra” något kort. Har ju lagt in mitt EB nr hos Preem och det ska väl vara lika som att dra mitt EB kort eller missar jag något .Det är ju synd, du missar ju poäng.